پاسور تیم والیبال پیکان به لیگ پرتغال پیوست/ مغانی: می‌خواهم جزو بهترین پاسورهای پرتغال شوم

پاسور تیم والیبال پیکان به لیگ پرتغال پیوست/ مغانی: می‌خواهم جزو بهترین پاسورهای پرتغال شوم

زهرا مغانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در رفتن من به تیم پورتو پیش آمد، تصمیم گرفتم در تیم پیکان بازی کنم، چون خانم رشیدی و شعبانیان مربی من بوده‌اند و شرایط من در پیکان راحت‌تر و پاسور یک این تیم بودم. بازی در لیگ خیلی خوب بود و کاملا آماده‌ام.

پاسور تیم والیبال بانوان پیکان درباره بازی در تیم پورتو اظهار داشت: پورتو تیم خیلی خوبی است و حضور در این تیم، تجربه خیلی بزرگی برای من خواهد بود، چون فکر نمی‌کنم این شرایط  ‌در این سن برای هر کسی پیش بیاید. من هم تلاش می‌کنم تا جزو بهترین پاسورهای این کشور شوم.

مغانی با اشاره به تجربه اندوزی در لیگ پرتغال افزود: هدف تیم پورتو جوانگرایی است و روی بازیکنان جوان سرمایه‌گذاری می‌کند تا سالیان سال برای آنها بازی کنند. هدف من این است که در این کشور تجربه بزرگی کسب کنم تا هم به آن تیم و هم کشور خودم کمک کنم.

وی همچنین درباره گزینه خارجی هدایت تیم ملی خاطرنشان کرد: حضور مربی ایتالیایی در ایران می‌تواند خیلی تاثیرگذار باشد، چون تیم ملی در حال پیشرفت بود و به کسی که تحول بزرگی ایجاد کند نیاز داشت. لذا به نظر من حضور این مربی خارجی قرار است اتفاقات خیلی خوبی را رقم بزند.

مغانی در پایان به توانایی ملی پوشان اشاره کرد و یادآور شد: من به دلیل سن کمی که دارم به تجربه نیاز دارم اما بازیکنان ما توانایی خیلی بالایی دارند. به نظر من بازیکنان ما هیچ چیزی کمتر از بازیکنان خارجی ندارند و کافی است باور داشته باشند و تلاش کنند تا نتیجه خوبی کسب کنند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم