پالیزبان فینالیست شد / کوثر و بایبوردی در رده بندی کامپوند

پالیزبان فینالیست شد / کوثر و بایبوردی در رده بندی کامپوند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیا امروز در بخش تیمی و انفرادی در تایلند پیگیری شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم کامپوند مردان با ترکیب حسام الدین کوثر، محمد صالح پالیزبان و حمزه نکویی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف مالزی رفت و با نتیجه ۲۲۴ بر ۲۲۳ به پیروزی رسید. تیم ایران در نیمه‌نهایی با نتیجه ۲۳۴ بر ۲۲۶ مغلوب قزاقستان شد و راهی دیدار رده‌بندی شد. تیم ایران روز شنبه برای کسب مدال برنز به مصاف بنگلادش می‌رود.

تیم کامپوند بانوان ایران با ترکیب گیسا بایبوردی، ویدا حلیمیان و کوثر خشنودی‌کیا در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف تایلند رفت و با نتیجه ۲۲۳ بر ۲۲۲ شکست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شد. تیم ایران در دیدار رده‌بندی روز شنبه برای کسب مدال برنز به مصاف قزاقستان می‌رود.

تیم ریکرو مردان با ترکیب رضا شبانی، ارشک فاضل و محمدحسین گلشنی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف مالزی رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

رضا شبانی در مرحله یک هشتم نهایی ریکرو مردان به مصاف کمانداری از بنگلادش رفت و با نتیجه ۷ بر ۳ به پیروزی رسید و به جمع هشت کماندار برتر راه یافت. وی در یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب حریفی از بنگلادش شد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

محمدحسین گلشنی در مرحله یک هشتم نهایی ریکرو مردان به مصاف کمانداری از مالزی رفت و با نتیجه ۷ بر ۳ شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

ارشک فاضل در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات ریکرو مردان به مصاف کمانداری از قزاقستان رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ شکست خورد و حذف شد.

مهتا عبدالهی در مرحله یک هشتم نهایی ریکرو بانوان به مصاف کمانداری از مالزی رفت و در تیر طلایی با نتیجه ۶ بر ۵ مغلوب شد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

حسام‌الدین کوثر در دور یک هشتم نهایی کامپوند مردان به مصاف نماینده هنگ‌کنگ رفت و با نتیجه ۱۵۰ بر ۱۴۱ به برتری رسید. وی در یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۳ مقابل امیر کاظم‌پور دیگر نماینده ایران به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در نیمه‌نهایی با نتیجه ۱۴۸ بر ۱۴۵ مقابل کمانداری از هند شکست خورد و به دیدار رده‌بندی راه یافت.

محمدصالح پالیزبان در دور یک هشتم نهایی کامپوند مردان به مصاف نماینده مالزی رفت و با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۳۸ به پیروزی رسید. وی در یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۷ بر ۱۴۱ مقابل کمانداری از تایلند به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در نیمه‌نهایی با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۳ مقابل کمانداری از هند به پیروزی رسید و فینالیست شد. امیر کاظم‌پور در دور یک هشتم نهایی کامپوند مردان به مصاف نماینده تایلند رفت و با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۴۰ به پیروزی رسید. وی در یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۳ مقابل حسام‌الدین کوثر دیگر نماینده ایران شکست خورد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

گیسا بایبوردی در یک هشتم نهایی کامپوند بانوان به مصاف کمانداری از بنگلادش رفت و با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۳۷ به پیروزی رسید. وی در یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۰ بر ۱۳۶ مقابل حریفی از سنگاپور به پیروزی رسید و راهی دیدار نیمه‌نهایی شد. وی در دیدار نیمه‌نهایی با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۲ مقابل کمانداری از هند شکست خورد و به دیدار رده‌بندی راه یافت.

ویدا حلیمیان در دور یک هشتم نهایی کامپوند بانوان به مصاف کمانداری از هند رفت و با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۳۶ به پیروزی رسید. وی در یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۳۸ بر ۱۳۴ مقابل حریفی از تایلند شکست خورد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

کوثر خشنودی‌کیا در مرحله یک هشتم نهایی کامپوند بانوان به مصاف کمانداری از هند رفت و با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۳۹ به پیروزی رسید. وی در یک چهارم نهایی پس از تساوی ۱۴۴-۱۴۴ در تیر طلایی مغلوب کمانداری از هند شد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

راحله فارسی در دور یک هشتم نهایی کامپوند بانوان به مصاف کمانداری از هند رفت و با نتیجه ۱۴۷ بر ۱۴۱ شکست خورد و حذف شد.

منبع : مهر