پایان کار خریدهای یحیی در پرسپولیس/ خودآورده‌ها در لیست مازاد!

پایان کار خریدهای یحیی در پرسپولیس/ خودآورده‌ها در لیست مازاد!

به گزارش خبرنگار مهر، نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس در حالی جریان دارد که این تیم علاوه بر جذب بازیکنانی همچون علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی و دانیال اسماعیلی فر اقدام به فسخ یا عدم تمدید قرارداد بازیکنان مازاد خود نیز کرده است.

حامد لک، علی شجاعی، منوچهر صفروف، شیرزود تمیروف، رامین رضاییان، رضا اسدی و سعید آقایی در حالی دیگر جایی در پرسپولیس ندارند که طی دو فصل اخیر با نظر مستقیم یحیی گل محمدی به این تیم آمده بودند.

همچنین علیرضا ابراهیمی، وحدت هنانوف و مهدی مهدی‌خانی نیز در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند تا سرمربی پرسپولیس نشان دهد به همان بازیکنانی که خودش جذب کرده بود اعتقاد چندانی ندارد.

پایان کار خریدهای یحیی در پرسپولیس/ خودآورده‌ها در لیست مازاد!

گل محمدی در همان فصل اول حضور فعال در نقل و انتقالات تابستانی آرمان رمضانی را نیز جذب کرد که او نیز تنها پس از نیم فصل حضور در پرسپولیس در لیست مازاد قرار گرفت تا راهی استقلال شود.

رفتار سرمربی پرسپولیس با بازیکنانی که خودش حدود دو فصل پیش به پرسپولیس آورده است نشان می‌دهد او چندان تمایلی به حفظ بازیکنان محبوب خود ندارد تا آنها در لیست مازاد تیم قرار بگیرند.

در بین بازیکنانی که گل محمدی به پرسپولیس آورده است عملکرد میلاد سرلک باعث دعوت از او به اردوهای تیم ملی ایران شد تا سرمربی پرسپولیس خواهان تمدید قرارداد وی شود.

باشگاه پرسپولیس نیز راضی به افزایش دو برابری مبلغ قرارداد سرلک شده است اما سرلک هنوز اقدام به تمدید قرارداد خود نکرده است. رضا درویش مدیرعامل باشگاه نیز راضی به افزایش دوباره مبلغ قرارداد پیشنهادی باشگاه نیست تا ادامه او نیز در ابهام قرار بگیرد.

سرمربی سرخپوشان که در دو فصل گذشته نقش مؤثری در جذب بازیکنان و گفتگو با آنها برای پیوستن به پرسپولیس داشت حالا باید منتظر اقدامات باشگاه در جهت جذب مهره‌های مورد تاییدش باشد.

منبع : مهر