پایتخت به دنبال ایجاد زیرساخت‌های بحران سالمندی

پایتخت به دنبال ایجاد زیرساخت‌های بحران سالمندی

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در آئین افتتاح ۳ مجتمع تربیتی، آموزشی و درمانی یاور شهر با بیان اینکه قرارگاه اجتماعی تهران قرارگاه همدلی میان دستگاه‌ها است گفت: تمامی متولیان فارغ از مسئولیت خود وارد میدان شدند.

وی ادامه داد: طی یکسال اخیر توانستیم اندکی از آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم و تمامی ظرفیت‌های شهرداری نیز برای این امر بسیج شدند و این همدلی منجر به این شد تا از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

توکلی زاده تصریح کرد: منطقه فرحزاد ما می‌تواند به منطقه گردشگری تبدیل شود و این خبری بسیار خوش است همچنین منطقه کوهسنگی دیگر پاک شده و می‌توان در آن منطقه بوستان ایجاد کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه شاهد نیروی انتظامی و قوه قضائیه در مراحل پاک سازی مناطق تهران بوده ایم گفت: کار جمعی ثمر بخش است و می‌توان به نتیجه رسید.

وی با بیان اینکه مدتی در آسیب اجتماعی کم کاری شده است اظهار کرد: درحال تدوین زیرساخت‌های مختلف هستیم و باید تدبیری بیاندیشیم تا پیش از وقوع آسیب حرکت کنیم، ما با بحران سالمندی مواجه خواهیم بود و از هم اکنون باید برای این بحران زیرساخت هارا آماده کرد.

توکلی زاده ادامه داد: برهمین اساس مناسب سازی شهر تهران در دستور کار قرار گرفته است و باید در ساخت شهر پیش دستانه عمل کرد.

منبع : مهر