پایه های پرسپولیس در انتظار پول ماندند

پایه های پرسپولیس در انتظار پول ماندند

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های فوتبال پایه کشور در رده‌های مختلف در حالی هفته‌های پایانی خود را پشت سر می‌گذارد که تکلیف قهرمان برخی از پایه‌ها مشخص شده است.

تیم‌های پایه پرسپولیس که در فصل جاری با مدیریت محسن خلیلی توانستند نتایج به مراتب بهتری نسبت به گذشته بگیرند با چالش مالی برای حفظ بازیکنان خود روبرو شده‌اند.

اعضای تیم‌های امید تا نونهالان پرسپولیس تاکنون تنها ۳۰ درصد از قراردادهای فصل جاری خود را دریافت کرده اند تا آنها طبق قوانین مربوط به آئین نامه نقل و انتقالاتی سازمان لیگ به دلیل عدم دریافت نیمی از مبالغ قراردادهایشان بتوانند در روزهای پیش رو فسخ یکطرفه کنند.

همین امر باعث اعتراض مربیان تیم‌های پایه شده است تا بازیکنانی که خودشان تربیت کرده اند در همان آکادمی پرورش پیدا کنند و در ادامه بتوانند به عنوان محصول آکادمی پرسپولیس به تیم بزرگسالان بپیوندند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که سومین ماه فعالیت خود در پرسپولیس را پشت سر می‌گذارد تا کنون به تیم‌های پایه پولی را پرداخت نکرده است تا آخرین پرداختی مربوط به دوران سرپرستی مجید صدری شود.

محسن خلیلی مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس پس از دو بار نامه نگاری با درویش دیدار حضوری با او گذاشت تا مدیرعامل پرسپولیس را در جریان امور تیم‌های پایه و شرایط آنها قرار دهد.

از این رو درویش که اعتقاد زیادی به حفظ بازیکنان آکادمی و استفاده از آنها دارد چاره‌ای جز پرداختی زود هنگام به بازیکنان تیم‌های پایه نداشته باشد.

در صورتیکه درویش نتواند مسئولیت خود در قبال بازیکنان پایه را انجام دهد تعداد زیادی از آنها به باشگاه‌های فعال دیگر می‌روند تا سرخپوشان پایتخت باز هم برای جذب همان افراد مجبور به هزینه‌های میلیارد تومانی دیگر شود.

منبع : مهر