پسران کاراته کرمان قهرمان کشور شدند

پسران کاراته کرمان قهرمان کشور شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات کاراته انتخابی رده های سنی ایران با حضور ۹۷۲ کاراته از سراسر کشور تحت عنوان جام امام علی (ع)، طی روزهای ۱۷ الی ۲۰ مهر ماه در شهر زنجان برگزار شد.

در پایان این رقابت ها و در مجموع کاتا و کومیته رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید، کرمان با کسب ۷ طلا، ۶ نقره و۳ برنز در جای نخست ایستاد و قهرمان شد. تهران و مازندران با ۳ طلا، ۲ نقره و ۶ برنز در جای دوم ایستاده و کرمانشاه با یک طلا، یک نقره و ۳ برنز سوم شد.

تیم‌های خوزستان با یک طلا، یک نقره و ۲ برنز، زنجان با یک طلا و یک نقره، فارس با یک طلا و یک برنز، کردستان به همراه خراسان رضوی و قم هرکدام با یک طلا عناوین چهارم تا دهم را به خود اختصاص دادند.

اما در رده سنی نوجوانان پسران تیم‌های تهران با ۲ طلا، یک نقره و یک برنز، کرمان با ۲ طلا با یک نقره، مازندران یک طلا، یک نقره و ۲ برنز، خوزستان با یک طلا و ۲ برنز، قزوین با یک نقره و یک برنز، زنجان و کرمانشاه هر کدام با یک نقره، آذربایجان غربی با ۲ برنز، هرمزگان، گیلان، یزد و لرستان هر کدام با یک برنز مکان‌های اول تا دوازدهم جدول رده بندی را کسب کردند.

در رده سنی جوانان، کرمان با کسب ۳ طلا، ۴ نقره و یک برنز، مازندران با یک طلا و ۳ برنز، تهران با یک طلا و ۲ برنز، فارس و زنجان هرکدام با یک طلا، خوزستان، اصفهان و البرز هرکدام با یک نقره، – کرمانشاه و آذربایجان شرقی هر کدام با ۲ برنز، اردبیل، یزد، لرستان و مرکزی نیز با یک برنز اول تا یازدهم شدند.

تیم‌های کرمان با ۲ طلا، یک نقره و ۲ برنز، مازندرانب با یک طلا، یک نقره و یک برنز، کرمانشاه با یک طلا و یک برنز، کردستان، قم و خراسان رضوی هر کدام با یک طلا، گیلان با ۲ نقره ویک برنز، تهران با یک نقره و۳ برنز، آذربایجان شرقی و قزوین هرکدام با یک نقره، اصفهان، چهار محال بختیاری، فارس، ایلام، مرکزی و البرز نیز با یک برنز در رده سنی امید موفق به کسب عناوین اول تا یازدهم شدند.

منبع : مهر