پلمب 66 گاراژ و مغازه ضایعاتی در جنوب تهران به اتهام خرید و فروش اموال مسروقه

پلمب 66 گاراژ و مغازه ضایعاتی در جنوب تهران به اتهام خرید و فروش اموال مسروقه

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر پلمب 66 گاراژ و مغازه ضایعاتی در جنوب تهران، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام نارضایتی شهروندان مبنی بر خرید و فروش اموال مسروقه در تعدادی از مغازه‌های ضایعاتی و گاراژها  در جنوب تهران،  بررسی این موضوع در اختیار تیمهای مختلفی از مأموران کلانتری 159 بیسیم و 114 غیاثی  قرار گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری تهران عنوان کرد: در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد، افراد مشکوکی به تعدادی از این واحدهای صنفی در تردد هستند که نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و  اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به صورت محله‌محور برنامه‌ریزی شد.

وی تصریح کرد: این طرح در پنج روز با حضور اکیپهای مختلف به صورت گسترده اجرا و واحدهای صنفی ضایعاتی و گاراژهای مربوط ساماندهی شد.

این مقام انتظامی، به پلمب  66 گاراژ و مغازه ضایعاتی در جنوب شهر  اشاره و عنوان کرد: در بررسی‌های بیشتر از این واحدهای صنفی تعدادی اموال مسروقه کشف شد و اموالی از قبیل دریچه‌های آبهای سطحی و بشکه‌های ترافیکی نیز به چشم می‌خورد.

موقوفه‌ای با بیان اینکه این نوع طرحها در راستای برقراری امنیت  عمومی و کسب رضایتمندی شهروندان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: مسئولیت و مشارکت‌پذیری شهروندان برای حفظ و تداوم امنیت بسیار مؤثر است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم