پلن B بارسلونا در صورت ناکامی در جذب هالند

پلن B بارسلونا در صورت ناکامی در جذب هالند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیران باشگاه بارسلونا و ژاوی هرناندس به دنبال به خدمت گرفتن مهاجمی سطح اول هستند که بتواند پروژه ورزشی جدید این باشگاه را رهبری کند. آنها در این راستا به دنبال به خدمت گرفتن ارلینگ هالند از بوروسیا دوتموند هستند، اما اگر به هر دلیلی موفق به انجام این کار نشوند، سراغ اجرای پلن «B» خود می‌روند. نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا گزارش داد؛ هالند 21 ساله از پیوستن به بارسلونا استقبال می‌کند اما مشکلی که وجود دارد این است که کاتالان‌ها قادر به پرداخت رقمی که برخی باشگاه‌های اروپا حاضر به پرداخت برای جذب این مهاجم نروژی هستند، نیست. باشگاه‌هایی همچون رئال مادرید، منچستریونایتد و چلسی نسبت به خدمت گرفتن مهاجم گلزن دورتموند علاقه‌مند هستند.

طبق این گزارش؛ بارسلونا در صورت عدم موفقیت در جذب هالند به سراغ اجرای پلن «B» خود خواهد رفت. بر این اساس ژاوی دوست دارد دوشان ولاهوویچ مهاجم صربستانی فیورنتینا را به خدمت بگیرد. دوشان مهاجم گلزنی است اما تردیدهایی وجود دارد که او در لالیگا یا لیگ برتر انگلیس ممکن است نتواند عملکردی که در سری A داشته را تکرار کند، این در حالی است که خرید او چیزی در حدود 60 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

در لیست بازیکنانی که ژاوی در صورت عدم جذب هالند مدنظر دارد، نام الکساندر ایساک از رئال سوسیه‌داد هم دیده  می‌شود. پیش از این بارسا با این مهاجم سوئدی مذاکراتی داشته و این بازیکن از پیوستن به جمع آبی‌واناری‌ها به جای رفتن به لیگ برتر انگلیس استقبال کرده است. مشکل اما اینجاست که ایساک 22 ساله پس از تمدید قراردادش با سوسیه‌داد، بند فسخ 90 میلیون یورویی در قراردادش گنجانده شده است که این کار بارسلونا را برای جذبش سخت می‌کند. از نظر کیفیت بازی و عملکردی که این مهاجم سوئدی در لالیگا داشته، او را تبدیل به گزینه بهتری برای بارسلونا می‌کند اما رقم فسخ قراردادش احتمال عملی شدن این انتقال را پیچیده می‌کند.

باشگاه بارسلونا تا ماه مارس یا آوریل منتظر خواهد ماند تا ببیند آیا شانسی برای جذب ارلینگ هالند خواهد داشت یا خیر، در غیر این‌صورت به سراغ جذب یکی از گزینه‌های مورد بحث خواهد رفت. آلوارو موراتا هم از مهاجمان مورد علاقه ژاوی است اما او نیاز به بازیکنی دارد که هر فصل حداقل‌ 20 گل‌زده را تضمین کند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم