پلیس و شهرداری تاثیرگذارترین نهاد در تأمین آرامش مردم هستند

پلیس و شهرداری تاثیرگذارترین نهاد در تأمین آرامش مردم هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مهدی معصوم بیگی رئیس پلیس پیشگیری در آئین تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران با گرامی داشت سوم خرداد؛ سالگرد آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) که در آستانه سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی قرار داریم همچنین به ارواح پاک و مطهر شهدای والامقام درود و رحمت می‌فرستیم و برای فرماندهی معزز کل قوا امام خامنه ای عزیز مدظله العالی آرزوی طول عمر توأم با صحت و سلامتی داریم.

این مقام انتظامی افزود: شکرگزار نعمت ولایت و امنیت در ایران عزیزمان هستیم که علیرغم حجم انبوه دسیسه معاندان و دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون موفق به خدشه دار کردن نظم و آرامش در ایران سرافراز نشده اند و اقتدار کشورمان علاوه بر عنایت خداوند متعال، مرهون هم افزایی تمامی دستگاه‌های امنیت ساز و همراهی مردم عزیز و نجیب است.

وی با اشاره به موفقیت‌های فرماندهی کل انتظامی کشور در امر هوشمندسازی خدمات گفت: بحمدالله پلیس جمهوری اسلامی ایران از جمله سازمان‌های پیشتاز و پیشگام در امر هوشمندسازی است و بر این اساس امروز شاهد ارتقا کمیت و کیفیت خدمات انتظامی و امنیت مثال زدنی در گستره پهناور ایران عزیزمان هستیم.

سردار معصوم بیگی با تاکید بر اینکه اهمیت امنیت ایجاب می‌نماید تا مؤلفه‌های تأثیرگذار در ارتقا و استمرار امنیت را برابر با استانداردهای جهانی کنیم تصریح کرد: با این وصف همت و مساعی تمامی مسئولان، سازمان‌ها و نهادهای مؤثر در تأمین نظم و آرامش بر این امر متمرکز شده است تا خدمات مورد نیاز مردم در همه زمینه‌ها به نحو مطلوب تأمین شود.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی کشور با اشاره به اینکه از زمان‌های گذشته بلدیه‌ها، عدلیه‌ها و نظمیه‌ها سه نهاد شناخته شده و تأثیرگذار در امر خدمات رسانی و گسترش امنیت و عدل بودند ادامه داد: وجوه مشترک زیادی بین مجموعه‌های شهرداری و پلیس وجود دارد که مهم‌ترین آن حجم انبوه مراجعات مردمی برای دریافت خدمات است از این رو پلیس و شهرداری مردمی‌ترین سازمان و تاثیرگذارترین نهاد در تأمین آرامش مردم و استقرار نظم عمومی محسوب می‌شوند.

وی به ضرورت تشکیل یگان‌های حفاظت در دستگاه‌های اجرایی اشاره و افزود: یگان حفاظت شهرداری تهران در سال ۱۳۹۳ تشکیل و در حال حاضر خدمات ارزنده‌ای در استقرار انضباط شهری و اجتماعی، اجرای احکام قضائی، تأمین امنیت ۸۰۰ مجموعه وابسته به شهرداری تهران و تأمین نظم و امنیت برخی از تفرجگاه‌ها و بوستان‌های شهری ارائه می‌دهد.

سردار معصوم بیگی در خاتمه این مراسم با بیان اینکه فرمانده اسبق و فقید یگان حفاظت شهرداری تهران سردار محمدکریم بیات از یادگاران دوران دفاع مقدس و منشأ خدمات ارزنده بود خاطرنشان کرد: در مدت حضور وی در یگان حفاظت شهرداری شاهد اقدامات خوبی بودیم که جای قدردانی دارد.

وی با معرفی سرهنگ سید هادی موسوی به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت شهرداری تهران گفت: سرهنگ موسوی از افسران باتجربه، مؤمن، با انگیزه و صاحب تجربه در امور انتظامی هستند که ضمن آرزوی توفیق و سربلندی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ایشان، انشا الله با همراهی شهرداری تهران و پشتیبانی انتظامی کشور شاهد تحول بنیادین در انجام مأموریت‌ها و خدمت رسانی به مردم خواهیم بود.

منبع : مهر