پنجره نقل وانتقال تیم‌های تراکتور و ماشین سازی به زودی باز می‌شود

پنجره نقل وانتقال تیم‌های تراکتور و ماشین سازی به زودی باز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین فرهنگی روز دوشنبه در گفت و گویی با بیان اینکه در جلسات ماه گذشته، تصمیمات لازم در مورد وضعیت فعلی و آینده تیم‌های فوتبال تراکتور و ماشین‌سازی تبریز اتخاذ شده است، اظهار داشت: در این جلسات در مورد وضعیت حال حاضر تراکتور که در مالکیت آقای زنوزی است، تصمیم بر این شد که مالکیت وی ادامه داشته باشد و منابع مالی برای بازکردن پنجره نقل و انتقالات و همچنین تقویت تیم اختصاص یابد که این منابع تأمین شده است.

وی در مورد آینده این تیم‌ها و نحوه واگذاری آنها نیز گفت: با توجه به اینکه فرآیند انتقال این ۲ باشگاه فرهنگی – ورزشی، زمان بر است از این رو این کار در بین دو فصل انجام خواهد شد و مالکیت فعلی نیز اقدامات مربوط به این امر را انجام می‌دهد.

فرهنگی به جلسه امروز نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس در وزارت صمت اشاره کرد و گفت: در این جلسه در مورد شکل گیری شرکت مستقل مس آذربایجان بحث و تبادل نظر می‌شود که در صورت نهایی شدن، هم موضوع انتقال و هم بحث حمایت از تیم‌ها به طور ریشه‌ای حل می‌شود و دیگر کاری به شرکت ملی مس نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲ هیأت اجرایی برای نقل و انتقال و استقلال شرکت مس آذربایجان و مدیریت شرایط فعلی فعال هستند و بیش از همه استاندار آذربایجان شرقی در جریان امور قرار دارد و پیگیر موضوع است.

فرهنگی به اولویت‌های هیأت اجرایی مدیریت شرایط فعلی اشاره کرد و گفت: باز کردن پنجره و انجام تعهدات قبلی و نیم فصل دوم تیم‌های تراکتور و ماشین سازی، از مهم‌ترین اولویت‌های این هیأت است و طبق گفته استاندار آذربایجان شرقی، منابع مالی دیروز در اختیار استان قرار گرفته و باز شدن پنجره تیم و جذب بازیکنان جدید ظرف همین ماه انجام خواهد شد.

وی به بازی دیروز تراکتور و گل گهر اشاره کرد و گفت: این بازی نشان داد که آرامش بر تیم حاکم شده و باید تلاش کنیم این آرامش تقویت شود.

فرهنگی همچنین به موضوعات و اخبار مطرح شده در مورد تغییر اسم و رقم نقل و انتقال تراکتور در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در جلسات برگزار شده چنین مواردی مطرح نشده و با توجه به اینکه شرکت ملی مس تابع دولت است، از این رو دولتمردان سطح بالا، در این مورد توافق کرده‌اند.

منبع : مهر