پیام خداحافظی کاسمیرو از رئالی‌ها

پیام خداحافظی کاسمیرو از رئالی‌ها

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کاسمیرو که از سال ۲۰۱۳ در عضویت باشگاه رئال مادرید بود، سرانجام به حضور ۹ ساله‌اش در این تیم که همراه با 18 قهرمانی بود، پایان داد و به منچستریونایتد پیوست تا تجربه‌ای جدید در لیگی دیگر داشته باشد. او که در آستانه شرکت در تست‌های پرشکی منچستریونایتد است با انتشار پیامی از هم‌تیمی‌های و هواداران رئال مادرید وداع کرد.

در پیامی که کاسمیرو در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» منتشر کرده، آمده است: «من شگفت‌انگیزترین داستانی که تا به حال به آن فکر کرده‌ام را تجربه کردم. امیدوارم روزی به جایی برگردم که همیشه خانه من خواهد بود. تا ابد نمی‌توانم تمام آنچه که شما به من داده‌ایدرا به رئال مادرید بازگردانم. برای همیشه … زنده باد مادرید».

کاسمیروی ۳۰ ساله دوباره با رافائل واران و کریستیانو رونالدو هم‌تیمی‌ خواهد شد، بازیکنانی که در رئال مادرید سابقه بازی با آنها را داشته است. او همچنین با هموطن خود یعنی فِرد که در تیم ملی برزیل همبازی است، در رده باشگاهی هم هم‌تیمی می‌شود. قرارداد او با منچستریونایتد چهار ساله با قابلیت تمدید تا سال 2027 خواهد بود.

این هافبک دفاعی برزیلی در ۳۳۶ بازی برای رئال مادرید به میدان رفت و آمار ۳۱ گل‌زده و 29 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت. او به رئال برای کسب 18 جام مختلف از جمله پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و سه قهرمانی در لالیگا کمک کرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم