پیروانی: AFC، فدراسیون فوتبال عربستان و الهلال باید جوابگو باشند

پیروانی: AFC، فدراسیون فوتبال عربستان و الهلال باید جوابگو باشند

به گزارش خبرنگار مهر، افشین پیروانی پس از لغو پرواز صبح امروز پرسپولیس به کشور عربستان گفت: واقعا هیچ چیز درباره زمان پرواز نمی‌دانیم. امیدوارم امشب پرواز کنیم چون باید طبق پروتکل‌ها ۲۰ ساعت در قرنطینه و حباب بهداشتی باشیم تا سپس مجوز تمرین پیدا کنیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما یک روز بعد از بازی با استقلال تاجیکستان درخواست ویزا کردیم تا برای سفر به عربستان دچار مشکل نشویم اما این رفتارها را کردند. تا همین الان هم به ما روادید نداده‌اند. گفته‌اند به فرودگاه بیایید و پس از انگشت نگاری و چشم نگاری بتوانید وارد شوید.

وی درباره پیگیری‌های فدراسیون فوتبال در این باره گفت: ما چندین و چند نامه از طریق فدراسیون داده‌ایم و پیگیر هستیم. یک ماه است درخواست کردیم ویزا بدهند اما باز هم خبری نیست. به ما می‌گویند برای پرواز دیر اقدام کرده‌ایم. حالا من می‌خواهم بگویم برای پرواز شاید دیر اقدام کردیم اما برای ویزا که یک ماه پیش درخواست دادیم. من در جریان جزئیات پرواز نیستم. پرواز بهانه و کارشکنی است که دارد به ما آسیب می‌رساند.

پیروانی درباره بازگشت بازیکنان و مربیان به منزل برای استراحت کردن تاکید کرد: اینقدر زمان پرواز را هر نیم ساعت به تأخیر انداختند که نتوانستیم کاری کنیم. خواستیم تمرین کنیم که تصور کردیم شاید بگویند زمان پرواز می شود و مجبور می شویم به فرودگاه برویم.

وی رفتار سعودی‌ها را کارشکنی توصیف کرد و گفت: باشگاه الهلال و فدراسیون فوتبال عربستان باید پاسخگو باشند. AFC هم باید جواب بدهد. کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌گوید فقط چهار روز قبل از بازی باید سفر کنید. شاید ما دلمان بخواهد یک هفته زودتر برویم شاید هم بخواهیم یک روز قبل سفر کنیم. البته اگر امروز می رفتیم، سه روز تا بازی با الهلال زمان داشتیم.

سرپرست پرسپولیس درباره اینکه آیا پرسپولیس امور مربوط به پرواز خود را به درستی انجام داده است؟ خاطرنشان کرد: ما قطعاً می‌دانستیم چه کار کنیم. به نظر می‌رسد مجموعه‌ای کارشکنی می‌کند که از سوی ما نبوده است. وقتی هنوز پس از دو سال نمی‌توانیم میزبانی کنیم و حتی جلوی چشم هواداران خود بازی کنیم باید با این مسائل هم روبرو شویم.

منبع : مهر