پیروزی تنیسورهای ایران در مسابقات تیمی زیر 12 سال غرب آسیا‌

پیروزی تنیسورهای ایران در مسابقات تیمی زیر 12 سال غرب آسیا‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ روز نخست رقابت های تنیس زیر ۱۲ سال غرب آسیا از صبح‌ امروز به میزبانی لبنان آغاز شد و تیم پسران ایران با یمن مسابقه دادند و دختران کشورمان به مصاف عراق رفتند.

در نخستین دیدار بخش انفرادی پسران، سینگل اول رامتین رافعی با نتیجه ( ۱-۶ ، ۶-۱ و ۳-۶ )محمد عادل را شکست داد و علیرضا مقدسی در بازی دوم انفرادی با نتیجه ( ۵-۷ و ۶-۷ ) حمود الارکی دیگر نماینده یمن را برد .

در دیدار دو نفره تیم ایران با ترکیب رامتین رافعی راستین اکبری با نتیجه (۲-۶ و ۲-۶ )از سد حریف خود عبور کرد تا این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود ایران به پایان برسد.

در بخش دختران نیز تیم ایران با عراق مسابقه داد. در اولین‌ دیدار بخش انفرادی،  رومینا رافعی با نتیجه‌(0-6 و 0-6) حریف خود را برد و در دومین مسابقه انفرادی عسل فرهبد نیا با نتیجه (0-6 و2-6) حریف عراقی خود را از پیش رو برداشت.

در بخش دو‌نفره تیم‌ دختران ایران با ترکیب ارغوان امیر خانلو و عسل فرهبدنیا مقابل عراق به پیروزی رسیدند تا این دیدار نیز با نتیجه 3 بر صفر به سود ایران به پایان برسد.

به این ترتیب نمایندگان‌ کشورمان در روز نخست موفق به پیروزی مقابل حریفان خود شدند.

این مسابقات از ۸ الی ۱۳ فروردین ماه به میزبانی لبنان برگزار می شود.

در بخش پسران علیرضا مقدسی، بردیا مجد آبادی، رامتین رافعی و راستین اکبری به مربیگری فرهاد صانع و در بخش دختران ، ارغوان امیر خانلو، رومینا رافعی، عسل فرحبدنیا به مربیگری هنگامه عزیزی به نمایندگی از کشورمان در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

یاد آور می شود: امیر برقعی به عنوان نماینده فدراسیون جهانی و جعفر سهرابی به عنوان سرپرست تیم های اعزامی در این مسابقات حضور دارند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم