پیروزی تیم والیبال فولاد سیرجان مقابل هراز آمل

پیروزی تیم والیبال فولاد سیرجان مقابل هراز آمل

به گزارش خبرگزاری مهر، دور رفت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه چهارم اسفند) به پایان رسید. در آخرین دیدار دور رفت تیم‌های لبنیات هراز آمل و فولاد سیرجان ایرانیان (مدافع عنوان قهرمانی) به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان سعید رضایی در تیم فولاد سیرجان در این مسابقه که به مدت ۱۲۶ دقیقه طول کشید، سه بر یک به پیروزی رسیدند تا گام بلندی برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی برداشته باشند.

تیم لبنیات هراز آمل که در ست سوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید، در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ نتیجه را واگذار کرد تا امیدش برای بقا در این رقابت‌ها به نتیجه دیدارهای دوم (ششم اسفند) و سوم (هشتم اسفند) باشد.

شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز آمل به عنوان تیم دوم جدول رده‌بندی (۱۸ برد و ۵۲ امتیاز) مرحله گروهی را تمام کردند.

فولاد سیرجان ایرانیان نیز با ۱۳ برد و ۳۸ امتیاز به عنوان تیم هفتم جدول به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

نتیجه دو دیدار دور مقدماتی دو تیم در هفته‌های یازدهم و بیست‌وچهارم به سود آملی‌ها تمام شد و فولاد سیرجان در بازی امروز یکی از ناکامی‌ها را جبران کرد.

بهرام سلیمانی و مسعود قاری ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند. مسعود ذوقی، محمد عشق‌دوست و مسعود یزدان‌پناه به عنوان داوران اول، دوم و ویدئوچک، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.
در ست چهارم این مسابقه علی یوسف‌پور از تیم فولاد سیرجان و رضا قرا از تیم لبنیات هراز آمل از داور اول کارت زرد دریافت کردند.

بدین ترتیب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی با پیروزی تیم‌های پیکان تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، مقاومت شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان به پایان رسید.
برنامه دور برگشت این مرحله که از فردا (پنج‌شنبه پنجم اسفند) شروع می‌شود به قرار زیر است:

پنج‌شنبه پنجم اسفند

ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه: پاس گرگان – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان

ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه: شهرداری ارومیه – پیکان تهران

جمعه ۶ اسفندماه

ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه: فولاد سیرجان ایرانیان – لبنیات هراز آمل

ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه: مس رفسنجان – مقاومت شهداب یزد

منبع : مهر