پیروزی مشکات الزهرا مقابل تنیسور میزبان/ صفی: در تور جهانی برزیل ورزشکاران برتر دنیا حضور دارند

پیروزی مشکات الزهرا مقابل تنیسور میزبان/ صفی: در تور جهانی برزیل ورزشکاران برتر دنیا حضور دارند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جدول اصلی مسابقات تور جهانی زیر ۱۸ سال ( سطح یک دنیا)  به میزبانی برزیل آغاز  شد و صفی به عنوان تنها نماینده کشورمان در بخش انفرادی به مصاف تنیسوری از کشور میزبان رفت.

در راند نخست جدول اصلی بخش انفرادی، مشکات الزهرا صفی با نتیجه (۱-۶ ، ۶-۲ و ۰-۶ ) در مجموع ۲ بر یک‌ مقابل ماریا کارولینا از برزیل به پیروزی دست یافت.

صفی با برتری مقابل نماینده میزبان در مرحله بعدی مسابقات به مصاف تنیسوری از کانادا می‌رود.

در بخش دو نفره نیز مشکات‌الزهرا صفی به همراه نماینده اکوادور در راند یک جدول اصلی با تیم سوئیس و آمریکا مسابقه می‌دهد.

در این دوره از مسابقات تنیسورهایی از کشورهای ایران، کانادا، اوکراین، چک، آمریکا، مجارستان، صربستان، آرژانتین، لهستان، پرتغال، پرو، سوییس، نیوزلند، برزیل و اسلواکی حضور دارند.

مشکات الزهرا صفی در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گفت: مسابقاتی که در برزیل برگزار می‌شود GA است که بهترین سطح مسابقات دنیا است و یکی از بهترین تورنمنت‌های جهان از لحاظ فدراسیون جهانی تنیس است. در این بازی‌ها ورزشکاران برتر دنیا و حتی رنکینگ زیر 10 دنیا شرکت کرده‌اند و مسابقات سطح خیلی بالایی دارد.

وی افزود: در مسابقات هفته گذشته نتوانستم خوب بازی کنم و حریف خیلی خوبی داشتم و حالا آماده‌تر هستم و موفق شدم در ست سوم حریفم از کشور برزیل را شکست دهم و در بازی بعد به مصاف تنیسوری از کانادا خواهم رفت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم