پیروزی پاس گرگان و شکست شهرداری گنبد در حضور تماشاگران

پیروزی پاس گرگان و شکست شهرداری گنبد در حضور تماشاگران

به گزارش خبرنگار مهر، هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بعدازظهر امروز برگزار شد که تیم‌های پاس گرگان و شهرداری گنبدکاووس در خانه و با حضور تماشاگران میزبان حریفان خود بودند که در رقابتی حساس نماینده گرگان به پیروزی دست یافت و نماینده گنبدکاووس مقابل صدرنشین شکست خورد.

ستاد استانی مقابله با کرونا مجوز حضور ۴۰۰ تماشاگر را در رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال صادر کرد تا پای تماشاگران گلستانی پس از دو سال به سالن باز شود.

تیم پاس گرگان در سالن امام خمینی (ره) و در حضور هوادارانش میزبان راه یاب ملل مریوان بود که در دیداری حساس و نزدیک با نتیجه سه بر دو پیروز شد تا دو امتیاز از این دیدار کسب کند.

نماینده گرگان در ست‌های دوم و سوم با نتایج (۲۳ – ۲۵) و (۱۷ – ۲۵) به پیروزی رسید اما در ست‌های اول و چهارم با نتایج (۲۱ – ۲۵) و (۲۳ – ۲۵) شکست خورد تا کار به ست پنجم کشیده شود و گرگانی‌ها در ست سرنوشت ساز ۱۵ بر ۱۲ به برتری رسیدند تا پیروز این دیدار سنگین شوند.

پاس گرگان در پایان هفته شانزدهم با هفت برد، ۹ باخت و مجموع ۲۲ امتیاز در رده هشتم جدول جای دارد و در هفته هفدهم، چهارشنبه ۲۲ دی مهمان فولاد سیرجان خواهد بود.

از حواشی این دیدار می‌توان به ناتوانی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان در کنترل جایگاه خبرنگاران سالن امام خمینی (ره) گرگان اشاره کرد به طوری که ظرفیت این جایگاه با حضور افراد غیر خبرنگار تکمیل شده بود و جایی برای خبرنگاران نبود.

تیم شهرداری گنبدکاووس دیگر نماینده استان گلستان هم در سالن المپیک و با حضور هوادارانش پذیرای فولاد مبارکه سپاهان صدرنشین لیگ برتر بود که در دیداری نزدیک با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

گنبدی‌ها در ست‌های اول و چهارم با نتایج (۲۳ – ۲۵) و (۲۲ – ۲۵) پیروز شدند اما ست‌های دوم و سوم را با نتایج (۲۳ – ۲۵) و (۱۷ – ۲۵) واگذار کردند تا این دیدار هم به ست پنجم کشیده شود و در ست سرنوشت ساز این تیم سپاهان بود که ۱۵ بر ۱۰ پیروز شد تا با دو امتیاز گنبدکاووس را ترک کند.

شهرداری گنبدکاووس در پایان هفته شانزدهم با ۶ برد، ۱۰ باخت و مجموع ۲۰ امتیاز در مکان یازدهم جدول قرار دارد و در هفته هفدهم، چهارشنبه ۲۲ دی مهمان تیم قعرنشین آذرباتری ارومیه است.

منبع : مهر