پیشرفت علوم در دانشگاه پدافند هوایی صعودی است

پیشرفت علوم در دانشگاه پدافند هوایی صعودی است

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر ساعدی فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در مراسم تقدیر از بازنشستگان این دانشگاه با بیان اینکه استفاده از تجارب قشر پیشکسوت قطعاً اعتبار، اقتدار و صلابت نیروی پداف ند هوایی را اعتلا می‌بخشد، اظهار داشت: پیشکسوتان ذخیره‌های ارزشمند نیروی پدافند هوایی هستند.

فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه روند پیشرفت علوم پدافندی در دانشگاه پدافند هوایی صعودی است، گفت: دانشجویان دانشگاه پدافند با انگیزه، پویایی و ظرفیت بالا و همچنین استفاده از تجارب پیشکسوتان این دانشگاه نویدبخش آینده‌ای روشن و با صلابت را برای مجموعه نیروی پدافند هستند.

امیر ساعدی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های دانشگاه پدافند دقیقاً مطابق با استانداردهای روز کشور طراحی، ساخته و پایه‌ریزی شده است و همچنین ارائه آموزش‌ها هم توسط استادان مجرب در حال پیاده‌سازی است، خاطر نشان کرد: انسجام، همدلی و پژوهش محوری دانشجویان و استادان دانشگاه پدافند نوید اقتداری بی‌بدیل در آینده نیروی پدافند را می‌دهد.

وی با بیان اینکه حضور رهبر معظم انقلاب در دانشگاه پدافند منشا خیر، برکت و همچنین ایجاد انگیزه برای کارکنان این دانشگاه شده است، تصریح کرد: همواره مجموعه کارکنان دانشگاه پدافند با پیروی از فرمایشات داهیانه فرماندهی معظم کل قوا دستیابی به سخت‌ترین فناوری نظامی را سهل الوصول کرده‌اند.

منبع : مهر