پینگ پنگ ایران نوجوانان و جوان ایران صاحب ٦ مدال شدند

پینگ پنگ ایران نوجوانان و جوان ایران صاحب ٦ مدال شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، در پایان مسابقات آزاد جهانی ( کانتندر ) جوانان ترکیه پینگ پنگ بازان کشورمان در چهار رده سنی صاحب شش مدال رنگارنگ شدند.

بنیامین فرجی نابغه نوظهور پینگ پنگ کشورمان در رده سنی زیر ۱۵ سال با پیروزی قاطع سه بر صفر مقابل حریف ترکیه ای عنوان قهرمانی را بدست آورد.

در رده ی سنی زیر ۱۹ ساله ها نوید شمس در تقابل با کویک ایزاک بازیکن قدرتمند اهل سنگاپور با نتیجه سه بر صفر شکست خورد و از رسیدن به مدال طلا بازماند و نائب قهرمان شد.

در رده ی سنی زیر ۱۳ ساله ها فراز شکیبا دارنده مدال نقره هوپس جهان در مصاف با اوکال از کشور میزبان با حساب سه بر صفر مغلوب شد و نقره گرفت.

همچنین محمد امین صمدی و بنیامین فرجی در رده ی سنی زیر ۱۷ سال و امیر مهدی کشاورزی در رده ی سنی زیر ۱۹ سال با قبول شکست در مرحله ی نیمه نهایی صاحب گردن آویز برنز شدند.

بدین ترتیب راکت بدستان نوجوان و جوان تنیس روی میز ایران سال جدید را با کسب ٦ مدال رنگارنگ از مسابقات آزاد جهانی (کانتندر) آغاز کردند.

هدایت تیم اعزامی تنیس روی میز کشورمان برعهده علی حدادگر بود.

مسابقات آزاد جهانی (کانتندر) جوانان ترکیه از دوم تا پنجم فروردین ماه به میزبانی شهر آنتالیا و با حضور پینگ پنگ بازانی از قاره های آسیا، اروپا و آفریقا برگزار شد.