پیکانی‌ها بعد از پنج سال فینالیست شدند

پیکانی‌ها بعد از پنج سال فینالیست شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه پانزدهم اسفندماه) با برگزاری دو دیدار پیگیری شد.

در دومین مسابقه تیم‌های پیکان تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به مصاف هم رفتند و شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان سه بر یک به پیروزی رسیدند تا با دو برد متوالی برابر نماینده اصفهان به دیدار نهایی راه یابند.

تیم فولاد مبارکه سپاهان در ست دوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۷ نتیجه را به پیکان واگذار کرد تا به رتبه سوم مشترک لیگ برتر سال ۱۴۰۰ اکتفا کند.

مسعود یزدان‌پناه و بهروز جعفری ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت ۱۶۱ دقیقه طول کشید. مسعود ذوقی، علیرضا قریب و محمدرضا درفش کاویان نیز داوران اول، دوم و ویدئو چک این دیدار بودند.

دو تیم پیکان و سپاهان که در مرحله مقدماتی دو بازی داشتند و هر کدام یک برد به دست آوردند، در مرحله نیمه نهایی نیز دو بار به مصاف هم رفتند و پیکانی‌ها موفق به شکست صدرنشین مرحله گروهی شدند تا در مجموع سه بار در سال جاری این تیم را شکست داده باشند.

دو تیم پیکان و سپاهان با کسب دو پیروی متوالی مقابل شهرداری ارومیه و پاس گرگان در مرحله نخست پلی‌آف راهی مرحله نیمه‌نهایی شده بودند.
در اولین مسابقه امروز نیز تیم مقاومت شهداب یزد سه بر یک فولاد سیرجان ایرانیان را شکست داد و به دیدار نهایی صعود کرد تا دو تیم فولادی لیگ برتر به رتبه سومی این رقابت‌ها اکتفا کرده باشند و پیکان و شهداب در دیدار نهایی به مصاف یکدیگر بروند.

تیم فولاد مبارکه سپاهان سال گذشته نیز به همراه لبنیات هراز آمل در سکوی سوم لیگ برتر ایستاد.

شایان ذکر است فینال لیگ برتر مردان به صورت دو برد از سه مسابقه در روزهای ۲۲، ۲۴ و ۲۶ اسفندماه پیگیری خواهد شد.

منبع : مهر