چالش پاراگرندپری| ملی‌پوشان کشورمان حریفان خود را شناختند

چالش پاراگرندپری| ملی‌پوشان کشورمان حریفان خود را شناختند

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های چالش پاراگرندپری به میزبانی شهر صوفیه در کشور بلغارستان با حضور 85 تکواندوکار از 23 کشور از امروز (دوشنبه – 16 خرداد ماه) آغاز می‌شود.

 برهمین اساس تیم ملی پاراتکواندو کشورمان با چهار نماینده در  کلاس  k44 در دو بخش مردان و زنان با ترکیب سعید صادقیان‌پور در وزن 63- کیلوگرم، علیرضا بخت در وزن 80- کیلوگرم، مریم عبدالله‌پور در وزن 47- کیلوگرم  و سحر قنبری در وزن 52- کیلوگرم در این رویداد حضور خواهد داشت.

قرعه‌کشی رقابت‌های چالش پاراگرندپری با حضور سرپرستان تیم‌ها برگزار شد و ملی‌پوشان ایران رقبای خود  را شناختند.

به همین منظور در بخش زنان، مریم عبدالله‌پور در وزن 47- کیلوگرم، در مرحله یک شانزدهم نهایی با «رومرو کلودیا» دارنده رنکینگ شش جهان از مکزیک دیدار خواهد کرد و در صورت پیروزی به مصاف «خورلباتار» از مغولستان خواهد رفت.

سحر قنبری نیز در وزن ۵۲- کیلوگرم ابتدا با «جسیکا گارسیا» دارنده رنکینگ سوم جهان از مکزیک مبارزه خواهد کرد و در صورت برتری مقابل «هاشمیتو» نماینده برزیل و دارنده رتبه دوم جهان بازی می‌کند.

گفتنی است این رویداد اولین حضور بانوان ملی‌پوش در رقابت‌های جهانی و پاراگرندپری است.

در بخش مردان هم علیرضا بخت در وزن 80- کیلوگرم، ابتدا با ستیکایا حریفی از کشور ترکیه مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی به مصاف برنده مبارزه پاراتکواندوکاران صربستان و هند خواهد رفت. در وزن 61-کیلوگرم نیز سعید صادقیان‌پور ابتدا با «آنتونیو بوسولو» ایتالیایی دارنده رنکینگ چهارم جهان مسابقه خواهد داد و در صورت برتری با «ناتان توروکوتا» برزیلی دارنده رنکینگ اول جهان مبارزه می‌کند.

هدایت تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در این رقابت‌ها و در بخش مردان برعهده مرتضی سلطانی و دربخش زنان برعهده عاطفه کشاورز خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم