ژاوی: جذب لواندوفسکی 33 ساله؟ تنها به ذهنیت حرفه‌ای اهمیت می‌دهیم/ دیونگ بازیکن کلیدی بارسا است

ژاوی: جذب لواندوفسکی 33 ساله؟ تنها به ذهنیت حرفه‌ای اهمیت می‌دهیم/ دیونگ بازیکن کلیدی بارسا است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که شاگردانش فردا شب (یکشنبه) در هفته سی‌وهفتم و هفته ماقبل پایانی لالیگای اسپانیا باید در خانه ختافه به میدان بروند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: ختافه با کیکه سانچس فلورس پیشرفت زیادی کرده است. ما باید نسبت به بازی با سلتاویگو، بهتری بازی کنیم و رقابت‌طلب باشیم. ما باید برای کسب سه امتیاز به میدان برویم. ما بازی با سلتاویگو – دیداری که بارسا 3 بر یک برنده شد – را آنالیز کردیم و اگر به دنبال ارائه فوتبال خوب هستیم، نباید توپ را از دست بدهیم. ما می‌خواهیم گامی رو به جلو برداریم  و سعی کنیم با خلق موقعیت در بازی فردا به پیروزی برسیم.

وی درباره مدافع اروگوئه‌ای‌اش که در بازی با سلتاویگو به دلیل برخورد با گاوی (هم‌تیمی‌اش) دچار ضربه مغزی و روانه بیمارستان شد و در ادامه به تمرینات بارسا بازگشت، اظهار داشت: آرائوخو می‌خواهد فردا بازی کند که این برای ما بسیار مهم است. این در نهایت به احساسات او بستگی دارد که بازی کند یا نه!

ژاوی همچنین درباره شایعات مطرح شده درباره توافق بارسلونا با مدیر برنامه‌های روبرت لواندوفسکی 33 ساله برای عقد قراردادی سه ساله خاطرنشان کرد: قصد ندارم در مورد لواندوفسکی صحبت کنم اما به شما یادآوری می‌کنم که برای ما سن مسئله نیست و ما دنی آلوز را در 38 سالگی به خدمت گرفتیم. تنها چیزی که ما به آن اهمیت می‌دهیم یک ذهنیت حرفه‌ای است. بازیکنانی مانند مودریچ، رونالدو و مسی هنوز در سطح بالایی بازی می‌کنند، پس سن مانعی ندارد.

سرمربی بارسلونا در پایان درباره بحث احتمال پیوستن هافبک هلندی‌اش به منچستریونایتد در تابستان پیش‌رو تأکید کرد: بارها گفته‌ام که فرنکی دیونگ بازیکن خیلی مهمی است. او بازیکنی کلیدی برای بارسا است. وضعیت مالی باشگاه مشخص است و باید در موردش تصمیم‌گیری شود. من اما به طور کلی در مورد فرنکی صحبت نمی‌کنم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم