کادر فنی وظیفه خود را فراموش کرد/ در بازی‌های جهانی شرکت می‌کنم

کادر فنی وظیفه خود را فراموش کرد/ در بازی‌های جهانی شرکت می‌کنم

حمیده عباسعلی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: بعد از آسیب دیدگی و عمل جراحی برنامه‌های دوران نقاهت را زیر نظر پزشک و فیزیوتراپ پیش بردم تا در بهترین شرایط به آمادگی لازم برای بازگشت به میدان مبارزه دست پیدا کنم. تمرینات بدنسازی را یک ماه بعد از آن زیر نیز مربی مربوطه آغاز کردم. تمرینات کاراته را به صورت حرفه‌ای مدتهاست آغاز شده و رفته رفته به آمادگی مناسب دست پیدا خواهم کرد.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ رقابتهای متعددی در تقویم فدراسیون جهانی وجود دارد، به همین دلیل و با توجه به آسیب دیدگی که داشتم برای آنکه فشار نیاورم، با نظر پزشکان فقط حضور در دو تورنمنت بازی‌های آسیایی و بازی‌های جهانی را برای خود هدف قراردادم که بازی‌های آسیایی به تعویق افتاد و اکنون فقط حضور در مسابقات بیرمنگام را پیش رو دارم که رقابتهایی شبیه به المپیک است و سهمیه آن از طریق رنکینگ به دست آمده است.

بانوی المپیکی کاراته با بیان اینکه با کادر فنی تیم ملی ارتباطی ندارم، اظهار داشت: حتی بعد از عمل جراحی و معرفی کادر فنی جدید تیم ملی تا کنون تماسی با من گرفته نشده است. فکر می‌کنم یکی از وظایف سرمربی و مربیان تیم ملی این است که شرایط اعضای تیم خود را رصد کرده و از آن خبر داشته باشد.

عباسعلی ادامه داد: خیلی از مواقع در خصوص آسیب دیدگی من از ناحیه پا، برخی اظهار نظرها شنیده و یا می‌خواندم که جای تعجب داشت، کسی از من احوالپرسی که نکرد هیچ در خصوص کاری که اطلاعی نداشتند، صحبت کردند. من قدم به قدم با نظر پزشک پیش رفته و در تمرینات فنی شرکت کردم. در واقع نظر پزشک مهم و اصل است که من تمرین کنم یا مسابقه دهم یا نه، ولی کادر فنی وظیفه خود را در قبال کسی که سال‌ها در تیم ملی حضور داشته، مبارزه کرده و به مدال‌های متعددی رسیده انجام نداد و این کمترین کاری بود که متأسفانه فراموش کردند.

وی در پایان گفت، در شرایط فعلی برای انجام مقدمات حضور در بازی‌های جهانی بیرمنگام در خارج از ایران هستم و تمرینات خود را نیز همین جا پیگیری می‌کنم. در صورتیکه روادید سفر به آمریکا صادر شود، در این رقابتها به روی تاتامی خواهم رفت و امیدوارم بتوانم بهترین نتیجه را کسب کنم.

منبع : مهر