کاراته قهرمانی آسیا| کاتای تیمی مردان و مسکینی به مدال نقره رسیدند

کاراته قهرمانی آسیا| کاتای تیمی مردان و مسکینی به مدال نقره رسیدند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه روز پایانی رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا که از روز شنبه 27 آذر ماه در آلماتی قزاقستان آغاز شده است، تیم کاتای تیمی مردان و علی مسکینی با شکست در دیدار نهایی به مدال نقره رسیدند.

تیم کاتای تیمی ایران با ترکیب میلاد فرازمهر، ابوالفضل شهرجردی و علی زند به مصاف ژاپن رفت و با امتیاز ۲۵.۰۲ بر ۲۶.۴۸ مغلوب حریف خود شد و به مدال نقره آسیا رسید.

تیم کشورمان پیش از این با کسب امتیاز ۲۳.۸۰ بالاتر از اندونزی، عراق، مالزی و عربستان در صدر گروه خود قرار گرفت و به دیدار نهایی صعود کرد.

همچنین در دیدار نهایی وزن ۶۰- کیلوگرم، علی مسکینی با نتیجه ۲ بر یک مغلوب عبداله حمد از اردن شد و به مدال نقره رسید.

مسکینی روز گذشته برای حضور در دیدار نهایی، ابتدا با نتیجه ۳ بر ۲ بدر الوتایی از عربستان را شکست داد و در ادامه با برتری ۴ بر ۲ سانکار هاری از مالزی رو از پیش رو برداشت. او در بازی سوم با غلبه ۴ بر ۲ مقابل رافائل آکپاروف از قرقیزستان راهی فینال شده بود.

در ادامه مسابقات و از ساعاتی دیگر تیم کومیته تیمی مردان، ذبیح‌الله پورشیب، صالح اباذری و مبینا حیدری برای کسب مدال طلا به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

در رقابت‌های صبح امروز نیز تیم کاتای تیمی بانوان به مدال برنز رسید و تیم کومیته تیمی بانوان کشورمان نیز با شکست مقابل قزاقستان از رسیدن به مدال برنز بازماند.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیایی ۲۰۲۱در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در دو بخش کاتا و کومیته از 27 آذر  تا اول دی‌ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم