کان؛ اولین قربانی احتمالی حذف بایرن از لیگ قهرمانان/ احتمال بازگشت هوینس

کان؛ اولین قربانی احتمالی حذف بایرن از لیگ قهرمانان/ احتمال بازگشت هوینس

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در جریان تساوی یک – یک شب گذشته (چهارشنبه) بایرن مونیخ مقابل منچسترسیتی در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در نهایت منجر به حذف این تیم با قبول شکست 4 بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت شد، هواداران بایرن مونیخ به تصمیماتی که مدیران این باشگاه در چند ماه گذشته گرفته‌اند، از جمله اخراج تونی تاپالووویچ (مربی دروازه‌بان‌های بایرن) و اخراج یولیان ناگلسمان و انتصاب توماس توخل به جای او، اعتراض کردند. در یکی از این موارد، هواداران بایرن مونیخ بنری را به نمایش گذاشتند که روی آن نوشته شده بود «صالیحمیدزیچ و اولیور کان؛ قهرمانان دیروز، بازنده‌های امروز».  

حالا به نظر می‌رسد که قرار است تغییراتی در سطح مدیریتی باشگاه بایرن مونیخ رخ دهد و احتمال کنار گذاشتن الیور کان از سمت مدیر اجرایی این باشگاه وجود دارد، کسی که پس از حذف بایرن از لیگ قهرمانان اروپا گفت که او و همکارانش در رأس باشگاه بایرن متقاعد شده‌اند که می‌توانند در آینده با توماس توخل به موفقیت برسند.

براساس ادعای نشریه آلمانی «بیلد»؛ مدیران باشگاه بایرن مونیخ درباره آینده حرفه‌ای اولیور کان در حال بحث و تبادل‌نظر هستند و احتمال کنار گذاشتن او از سمت مدیر اجرایی باشگاه را رد نکرده‌اند. در سوی دیگر اخباری در دیگر رسانه‌های آلمانی منتشرشده که برکناری اولیور کان را قطعی و این امر را تنها مستلزم زمان می‌دانند . ظاهراً صحبت‌هایی درباره این شده که هربرت هاینر رئیس باشگاه بایرن مونیخ به طور موقت جایگزین اولیور کان شود.

حتی شایعاتی در مورد احتمال بازگشت اولی هوینس به کادر مدیریتی باشگاه مطرح شده است، اما شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» این احتمال را رد کرده و مدعی شد که کنار گذاشتن کان در این مقطع منتفی است چون بایرن گزینه چندانی برای جانشینی او ندارد و آوردن شخصی بیرون از باشگاه نیز در حال حاضر گزینه نیست.

بایرن مونیخ پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان حالا به دنبال این است تا فصل را حداقل با کسب یک جام به پایان برساند و آن بوندس‌لیگا است. باواریایی‌ها در فاصله 6 هفته مانده به پایان فصل جاری بوندس‌لیگا، با دو امتیاز برتری نسبت به دورتموند در صدر جدول رده‌بندی ایستاده‌اند.

انتهای پیام/