کسب نخستین مدال طلای جهانی کرمانشاه در رشته تیراندازی

کسب نخستین مدال طلای جهانی کرمانشاه در رشته تیراندازی

سروش فرامرزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات جام جهانی تیراندازی در کشور آذربایجان و شهر باکو از هفته گذشته آغاز شده و تیم تیم تفنگ و تپانچه ایران در بخش انفرادی به دلیل مشکلات فنی از ادامه مسابقات و حضور در فینال مسابقات باز ماندند.

وی با اشاره به اینکه تیم ایران در بخش تیمی عملکرد خوبی داشتند، افزود: در چهارمین روز از مسابقات جام جهانی در باکو امروز تپانچه تیمی آقایان با حضور محمد رسول عفتی ورزشکار کرمانشاهی موفق به کسب مدال طلای جهانی شدند.

رئیس هیأت تیراندازی استان کرمانشاه با بیان اینکه قهرمانی یک تیم مشروط به کسب نمره‌ی بالا توسط همه اعضای تیم خواهد بود، تصریح کرد: در فینال مسابقات تپانچه تیمی ورزشکاران ایرانی در مصاف با کشور ایتالیا با نتیجه ۱۶ بر ۱۰ پیروز شد و مدال طلای مسابقات جهانی این دوره را از آن خود کردند.

فرامرزی با اشاره به اینکه حمایت از ورزشکاران از سوی مسئولین عامل موفقیت آنها خواهد بود، خاطر نشان کرد: از ابتدای کار این قول داده شده بود که در صورتی حمایت خوبی از ورزشکاران در رشته تیراندازی صورت گیرد می‌توان شاهد موفقیت‌های چشمگیر آنها بود.

وی ادامه داد: کم لطفی‌هایی که از سوی مسئولین در بخش مدیریتی و نیز فدراسیون تیراندازی شامل حال ورزشکاران این رشته به ویژه آقای محمد رسول عفتی صورت گرفته سبب شد در بخش انفرادی از حضور در فینال مسابقات جهانی باز بماند.

منبع : مهر