کسب 2 طلا و 4 برنز کمانداران کشورمان در مسابقات کاپ آسیایی

کسب 2 طلا و 4 برنز کمانداران کشورمان در مسابقات کاپ آسیایی

به گزارش  خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، روز پایانی مسابقات کاپ آسیایی تایلند پیگیری شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم کامپوند میکس ایران با ترکیب گیسا بایبوردی و حسام‌الدین کوثر در فینال مسابقات با نتیجه 154 بر 145 مقابل مالزی به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

محمدصالح پالیزبان در فینال مسابقات کامپوند مردان مقابل کمانداری از هند با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۲۶ به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

تیم کامپوند مردان با ترکیب حسام الدین کوثر، محمد صالح پالیزبان و حمزه نکویی در دیدار رده‌ بندی مقابل بنگلادش با نتیجه 232 بر 226 به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

تیم کامپوند بانوان ایران با ترکیب گیسا بایبوردی، ویدا حلیمیان و کوثر خشنودی‌کیا در دیدار رده بندی مقابل قزاقستان با نتیجه 224 بر 215 به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

حسام‌الدین کوثر در دیدار رده‌بندی مسابقات کامپوند مردان مقابل کمانداری از هند پس از تساوی 147-147 در تیر طلایی موفق شد به برتری دست پیدا کند و صاحب مدال برنز شود.

گیسا بایبوردی در دیدار رده‌بندی مسابقات کامپوند زنان مقابل کمانداری از تایلند با نتیجه 146 بر 143 به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

در پایان مسابقات کاپ آسیایی تایلند، تیم تیراندازی با کمان کشورمان موفق به کسب دو مدال طلا و ۶ مدال برنز شد.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم