کفپوش بتنی شرکت سیمان بتن

کفپوش بتنی شرکت سیمان بتن

باکیفیت ترین کفپوش بتنی ایران در شرکت سیمان بتن

انواع کفپوش و موزاییک را از کجا بخریم؟

از شرکت سیمان بتن ، بهترین مقصد برای خرید انواع کفپوش بتنی، جدول بتنی، نیوجرسی بتنی و… آنلاین و حضوری!

آیا به دنبال کفپوشی بتنی برای مناطق صنعتی و پرترافیک هستید؟ اگر چنین است، به مکانی مناسب آمده اید! انتخاب بهترین کفپوش برای این نوع محیط ها یک چالش جذاب و مهم است که ما به عنوان دوستان شما، با هم می خواهیم این مسیر را طی کنیم.

مناطق صنعتی و پرترافیک از جمله مکان هایی هستند که هر روزه با تردد فراوان و فشار وزن های سنگین روبه رو هستند. از اتومبیل ها و کامیون ها تا ماشین آلات صنعتی، همه آنها به دنبال یک سطح کف قوی و پایدار برای عملکرد بهینه خود هستند.

در اینجا، نیازمندی به یک کفپوش بتنی است که توانایی مقاومت در برابر فشار، سایش، شکستگی و شرایط سخت را داشته باشد. همچنین، امنیت و ارتفاع ضریب اصطکاک نیز از اهمیت بالایی برخوردارند، زیرا باید از سقوط و حوادث ناخوشایند جلوگیری کنند.

شرکت سیمان بتن در سال ۱۳۶۱ با هدف توسعه و فناوری در صنعت تولید قطعات بتنی و دسترسی پایدار مشتریان به محصولات استاندارد و مطمئن با کسب مجوز های لازم از اداره کل صنایع و معادن کار خود را آغاز نموده است و اینک حدود چهار دهه خدمات تولید بتن آماده و قطعات بتنی را در کارنامه خود دارد .

کفپوش بتنی

کفپوش های بتنی بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره ۷۵۵ محصولی بتنی است که اجزاء آن به طور مناسبی متراکم شده و شکل و ضخامت یکنواخت داشته ودارای خصوصیات هندسی مشخص شده باشند . سیمان ، سنگندانه ها و آب با درصد مشخص و طبق استانداردهای ملی تعریف شده در محصولات بتنی مصالح تشکیل دهنده کفپوش ها می باشند.

کفپوش بتنی بسیار مقاوم

کفپوش بتنی پرسی که با نام کفپوش بتنی پیاده رو نیز شناخته می شود در حقیقت یک قطعه پیش ساخته بتنی با روکش پودر بتن سخت است که مقاومت سایشی بسیار بالایی دارد. این کفپوش به دلیل مزایای منحصر به فرد و روش تولید آن و همچنین استاندارد جهانی اش به عنوان مناسب ترین نوع کفپوش برای محیط هایی همچون پیاده روها و معابری که به عنوان مسیرهای پرتردد استفاده می شود، شناخته شده است. کفپوش های بتنی پرسی پیاده رو در کف سازی محوطه هایی که نیازمند عمرزیاد و استحکام بسیار بالا هستند کاربرد دارند، البته در چنین مواردی سازمان های مربوطه دولتی نیز سازندگان را بنا به کیفیت و استانداردهای این کفپوش، الزام به استفاده کفپوش های بتنی پرسی می کنند.

در حال حاضر المان‌هایی که در ساخت سازه‌های مختلف کاربرد دارد؛ بسیار تغییر کرده و شما با محصولات متعدد و متنوعی مواجه هستید. کفپوش بتنی یکی از این محصولات می‌باشد که برای کف‌سازی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این طراحی چند سالی است که در سبک معماری مدرن و کلاسیک به‌کار می‌رود بخصوص که در سال‌های اخیر این نوع کفپوش‌ها با ظاهری زیبا و شکیل و به رنگ‌های طوسی و خاکستری مات به بازار عرضه شده‌اند می‌توان از آن‌ها برای کف‌سازی سطوح مختلف استفاده کرد.

Shape2

ماهیت کفپوش بتنی پرسی سختی و زمختی است. برای ایجادش زیبایی در کفپوش بتنی پرسی می توان از انواع طرح های چینش و چیدمان کفپوش بتنی پرسی براساس رنگ بهره برد.

کفپوش بتنی در دکوراسیون داخلی و خارجی

در صنعت ساخت و ساز، نقش بتن بسیار پر رنگ است. از انواع بتن برای زیرسازی، ساخت بدنه ساختمان و کف سازی استفاده می شود. با توجه به استحکام و مقاومت بالای بتن، گستره استفاده از آن در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان هر روز بیشتر می شود. استفاده از بتن در کفپوش ساختمان موجب کاهش کلی وزن سازه می شود. کفپوش بتنی در عین استحکام و دوام بالایی که دارد، بار اضافی بر بنا وارد نمی کند. استفاده از بتن در ساختمان سازی و کف ساختمان، از ابتکارات جدید نیست . در ساختمان های قدیمی نیز از بتن به عنوان یکی از مصالح ساختمانی پایه، استفاده شده است.

مزایای استفاده از کف‌پوش بتنی یا طرح بتن

  • مقاومت بالا در برابر ساییدگی و خراشیدگی
  • مقاوم در برابر ضربه و فشار
  • سرعت نصب و اجرای بالا
  • سهولت نظافت و تمیزکاری
  • تنوع رنگ و بافت
  • عایق حرارتی برای کف ساختمان
  • مقاوم در برابر حریق و آتش سوزی
  • هزینه نگهداری پایین
  • سازگار با محیط زیست
  • امکان ایجاد سطوح یک دست و بافت دار
  • طول عمر بالا و دوام زیاد
  • قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی

انواع بتن برای کف سازی پیاده رو

احتمالا نمونه های زیادی ار کفپوش های بتونی پیاده رو را دیده باشید. طراحی این محصولات همیشه یکسان نیست. طرح های کنگزه ای و پازلی برای پیاده رو مناسب هستند. معمولا نیازی به پولیش و براق کردن سطوح پیاده رو نیست و از کف پوش های مات استفاده می شود.

الف- تمیز کردن دستی

در نظافت دستی، تمیزکاری دقیق تر انجام می شود. با استفاده از جاروی دستی یا جاروبرقی می توان گرد و غبار روی سطوح براق بتنی را تمیز کرد. مراقبت باشید نازل جاروبرقی موجب خراشیدگی سطح بتن نشود. سپس با استفاده از تی میکروبفایبر و کمی آب، تمام سطوح را تمیز کنید. در حالت عادی نیازی به ماده شوینده نیست و آب به تنهایی برای تمیز کردن سطوح براق کفایت می کند.

اگر کف ساختمان خیلی کثیف شده می توانید از شوینده های خنثی استفاده کنید. استفاده از مواد اسیدی، سفید کننده ها، محلو های حاوی آمونیاک و … برای نظافت کفپوش بتنی توصیه نمی شود. این محصولات به سطوح بتنی آسیب می زنند.

ب- تجهیزات اتوماتیک

موقع نظافت دستی به سادگی متوجه ایرادات کف ساختمان و خرابی بتن می شوید. اما برای فضاهای بزرگ تر نظافت دستی امکان پذیر نیست. در ساختمان های تجاری و مراکز بزرگ از تجهیزات اتوماتیک برای نظافت کفپوش ها استفاده می شود. اسکرابر یکی از همین دستگاه های تمیز کننده است طرز کار ساده ای دارد. هم زمان با حرکت دستگاه، آب و مواد شوینده روی زمین پاشیده می شود. پدهای تمیز کننده دستگاه همه لکه ها و کثیفی ها را از بین می برند. در همین زمان بلافاصله آب کثیف توسط نازل مکنده اسکرابر، جمع آوری می شود.

ماهیت کفپوش بتنی پرسی سختی و زمختی است. برای ایجادش زیبایی در کفپوش بتنی پرسی می توان از انواع طرح های چینش و چیدمان کفپوش بتنی پرسی براساس رنگ بهره برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و جامع‌تر به سایت شرکت سیمان بتن(https://www.simanbeton.com) مراجعه کنید.