کمترین انتقام خون شهید سلیمانی خروج آمریکا از منطقه است

کمترین انتقام خون شهید سلیمانی خروج آمریکا از منطقه است

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر سید یحیی صفوی مشاور عالی فرماندهی کل قوا در همایش خاطره گویی که صبح امروز (شنبه) در سازمان صنایع دفاع برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: نهضت خاطره گویی را همانگونه که فرماندهی معظم کل قوا فرمودند باید در محتوا و میزان گسترش دهیم و بدانیم که چه باید بگوئیم و چه نگوئیم.

وی ادامه داد: از نظر من بزرگترین دستاورد سیاسی و انسانی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت در سوریه و عراق و یمن ساختن انسان‌هایی در تراز انقلاب اسلامی همچون حاج قاسم سلیمانی و عباس بابایی است و این شهیدان پیشگامان امنیت و اقتدار ایران و اسلام هستند.

سرلشکر صفوی حاج قاسم سلیمانی را تک چهره مدیریت انقلاب اسلامی دانست و گفت: حاج قاسم سلیمانی و مدیریت او می‌تواند الگوی مدیریت در شرایط سخت و جنگی نابرابر باشد، او الگوی ایستادگی و مقاومت و چراغ راهنمایی برای مقابله با توطئه‌های مختلف دشمن و شکست استکبار جهانی است و کمترین انتقام خون شهید سلیمانی خروج آمریکا و استکبار جهانی از منطقه است که به دست جوانان مسلمان و جهادگران منطقه رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به خروج آمریکا از افغانستان گفت: ما شاهد فرار مفتضحانه آمریکا از افغانستان بودیم که همه اینها نشانه‌های افول آمریکا و تحقق اهداف بزرگ اسلام است.

مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: اگر چه خون شهید سلیمانی و مدافعان حرم به دست بدترین دشمنان خدا ریخته شد، اما خون این شهیدان شکست‌های پی در پی آمریکا را به همراه خواهد داشت و خون این شهدا طلیعه پیروزی‌های بعدی انقلاب اسلامی و نوید بخش شکست‌های پی در پی آمریکا و محورهای عبری، عربی و دولت‌های مرتجع در منطقه است.

سرلشکر صفوی گفت: امیدواریم با جهاد تبیین و نهضت خاطره‌گویی بتوانیم مظلومیت ملت ایران اسلامی را به گوش جهانیان برسانیم تا آن‌ها با جنایت‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران در دفاع مقدس و بعد از آن آشنا شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مجاهدت‌های رزمندگان در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: آن‌هایی که در شلمچه و کربلای ۵ جنگیدند، اگر در کربلا هم بودند در کنار امام حسین (ع) با کفار می‌جنگیدند.

سرلشکر صفوی حاج قاسم سلیمانی را تربیت یافته مکتب امامین انقلاب اسلامی دانست و گفت: حاج قاسم به خوبی بیانات و فرامین رهبر معظم انقلاب را به خوبی شنید و به‌راستی تربیت شده دست مقام معظم رهبری بود و به خوبی توانست تدابیر ایشان را اجرا و سوریه و عراق را از شر داعش نجات دهد.

منبع : مهر