کمپدلی: تغییرات بزرگی در تیم والیبال زنان ایران رخ داده است

کمپدلی: تغییرات بزرگی در تیم والیبال زنان ایران رخ داده است

به گزارش خبرگزاری مهر، الساندرا کمپدلی پس از واگذاری مسابقه برابر ژاپن با نتیجه سه بر یک اظهار کرد: شاگردانم توانستند در مقابل تیم‌های بزرگی مثل چین و ژاپن به صورت پایاپای امتیاز بگیرند و این موضوع حکایت از تغییر بزرگی در والیبال زنان ایران دارد.

وی افزود: بازیکنانم امروز تمام برنامه‌های تاکتیکی که به آن‌ها گفته بودم را به خوبی در برابر تیم بزرگ ژاپن اجرا کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص ضعف‌های بازیکنان گفت: حقیقتاً دوست ندارم در مورد ضعف‌ها صحبت کنم ولی مطمئنم به خاطر کم‌تجربگی نتوانستیم در برخی دقایق امتیاز بگیریم، شاگردانم اگر تجربه داشتند به طور حتم با نتایج بهتری رقابت‌ها را به پایان می‌رساندیم. حضور در این مسابقات تجربه‌ای بزرگ برای والیبالیست‌های جوان و حتی بزرگسال ایران محسوب می‌شود تا در آینده بازی‌های بهتری از خود نشان دهند.

کمپدلی افزود: از اعضای کادرم که در همه برنامه‌ها به من اعتماد کردند تشکر می‌کنم، همچنین از شاگردانم که امروز و در دیگر مسابقات همه برنامه‌ها را به خوبی اجرا کردند. مطمئنم با برنامه‌هایی که در پیش داریم در آینده تیمی آماده خواهیم داشت، برای رسیدن به این هدف فقط صبر و اعتماد لازم است.

تیم ایران در بازی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام کنفدراسیون زنان آسیا امروز مقابل ژاپن با امتیازات (۲۵بر۲۳)،(۲۵بر۲۱)،(۲۶بر۲۸)و(۲۵بر۱۶) مغلوب شد.

ملی‌پوشان کشورمان فردا برای کسب یکی از جایگاه‌های پنجم تا هشتمی به مصاف چین‌تایپه می‌روند.

منبع : مهر