کمپرسور بادهیوندایی ایرانی

کمپرسور بادهیوندایی ایرانی

جهت تهیه و خرید کمپرسور باد ایرانی صنعتی فشار قوی می توانید از نمایندگیهای مجاز و مراکز فروش اقدام به خرید نمایید در کمپرسورهای باد ایرانی همانطور که در سایت آراد برندینگ به طور کامل شرح داده شد علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و به روز نکات بومی سازی شده و مختص مصارف داخلی در آن رعایت شده است که این باعث شده استقبال بیشتری نسبت به اجناس خارجی داشته باشد و به سهولت بتوان از آن استفاده کرد کمپرسورهای باد صنعتی دارای لوله های بسیار قوی فلزی استفاده می شود که جنس آن از مس می باشد که علاوه بر تحمل بار زیاد باعث عمر بیشتر و عدم سایش و رطوبت می باشد که مناسب با محیطهای مرطوب و چاله های تعویض روغن می باشد کمپرسورها انواع زیادی دارد که یکی از آنها صنعتی می باشد که در مصارف کارخانجات، امور صنفی پر رفت آمد و محیطهای کارخانه استفاده می گردد.

در کمپرسورهای صنعتی نوع ورقه آهن به کار برده شده نسبت به کمپرسورهای دیگر قوی تر میباشد و رنگهای هشدار دهنده مانند قرمز استفاده می‌شود که در میان دستگاه های دیگر به راحتی قابل تشخیص باشد و سعی بر آن شده است تا مناسب با نوع فعالیت آن کارخانه و یا محیط طراحی و تولید گردد.

یکی از بهترین کمپرسور باد هواسازان فشار قوی تولید داخل کشور می باشد که قابل رقابت با بازارهای جهانی می باشد و علاوه بر رقابت در مصرف انرژی و بومی سازی آن دقت به عمل آمده است در کمپرسور فشار قوی از متریال و مواد اولیه درجه یک استفاده می شود که عمر طولانی و مقاومت بالایی دارند علاوه بر این در کمپرسور فشار قوی باید فشار شکنهایی را بر سر راه قرار داد که بتواند کنترل باد را داشته باشد و از ترکیدن منبر و خراب شدن بلبرینگهای آن جلوگیری به عمل آورد.

کمپرسور باد هیوندایی

در دنیای امروزی کمپرسورها کاربردهای مختلفی دارند و با توجه به کاربرد آنها دارای انواع مختلفی می باشند و برای مصارف حرفه ای و شخصی مورد استفاه قرار می گیرد.

کمپرسور باد هیوندای ۲۵ لیتری یکی از انواع کمپرسورها می باشد که مخزن آن از جنس ورق گالوانیزه ساخته شده است و به راحتی دچار پوسیدگی و ترکیدگی نمی شود.

این کمپرسورها دو خروجی باد با جریانهای یکسان دارند و کاربران می توانند به طور همزمان از آنها استفاده کنند و قدرت موتور آنها دو و نیم اسب بخار می باشد.

تولید کنندگان جهت بالا بردن سطح ایمنی این دستگاهها، بر روی آنها قطع کن اتوماتیک تعبیه کردند تا سطح ایمنی دستگاه افزایش یابد.

این کمپرسورها دارای وزن سبکی می باشند و چرخهای آنها به کاربران اجازه می دهد تا آنها را به راحتی جابه جا کنند و در شغلهای مختلف مورد استفاده قرار دهند.

بیشترین مصرف این دستگاه در رنگ کاری ساختمان، روکوب کاری مبل سلطنتی، تعمیر گاه ها و بسیاری از مشاغل دیگر می باشد.

موتور کمپرسور باد هیوندایی ۲۵ لیتری به کمک روغن خنک می شود و گیج روغن باید پیوسته کنترل شود زیرا عدم وجود روغن در دستگاه ممکن است به موتور آن آسیب برساند.

نکته دیگری که برای نگهداری از این دستگاه باید مورد توجه قرار گیرد این است که هر چند وقت باید پیچ خودکار زیر مخزن دستگاه را باز کنید تا آب داخل خالی شود و رطوبت به موتور دستگاه نفوذ نکند.

کمپرسور باد ایرانی

با گسترش فناوریها و تکنولوژیهای ساخت ماشین آلات این روزها دستگاه کمپرسور باد ایرانی تولید شده و به دست مصرف کنندگان و مشتریان این محصول می رسد.

وجود صنایع مادر و مواد اولیه مورد نیاز در کشور ایران و بهره برداری از دانش مهندسین توانسته است صنایع ساخت کمپرسور باد را به بالاترین درجات رسانده و محصولی با کیفیت و استاندارد روز دنیا را به بازار عرضه گرداند

از این محصول در صنایع بزرگ و کوچک استفاده می گردد به طور مثال برای باد کردن لاستیک ماشین پنجره خود باید از دستگاه کمپرسور باد ایرانی باد برای ببریدیا اگر می خواهیدیک استخر و اسباب بازی بادی و تشک طبی بادی را باد کنید فشار هوای مورد نیاز خود را می توانید از این دستگاه را تامین نموده و با کمترین انرژی ممکن کار خود را انجام دهید.

کمپرسورها باید موتور پرقدرتی داشته باشند که بتوانند به خوبی حجم مناسبی از هوا را با فشاری تعیین شده به بیرون هدایت نماید.

کیفیت کالای ایرانی در مقایسه با قیمت آن و استانداردی که این محصولات در اختیار دارند بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی بوده و یکی از بهترین گزینه ها برای خرید محسوب می شوند.