کنترل نسبی کرونا در خوزستان/ فعالیت مراکز آموزشی استان حضوری است

کنترل نسبی کرونا در خوزستان/ فعالیت مراکز آموزشی استان حضوری است

به گزارش خبرگزاری مهر، صادق خلیلیان ظهر امروز شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت کرونای استان خوزستان اظهار کرد: در آستانه نوروز و اعیاد و مناسبت‌های پیش رو، موج کرونا در خوزستان تحت کنترل نسبی قرار گرفته و در دو هفته گذشته، موارد ابتلاء تقریباً هر هفته ۳۰ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: در مجموع می‌توان گفت که سیر بیماری کرونا در خوزستان رو به کاهش و تحت کنترل درآمده است.

استاندار خوزستان با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه یادآور شد: کنترل و رعایت محدودیت‌های هوشمند برای کنترل بیماری کرونا در جامعه بسیار ضروری است و به مردم توصیه می‌شود که از مهمانی‌های خانوادگی پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور امروز صراحتاً اعلام کرد که فعالیت دانشگاه‌ها باید حضوری باشد، بیان کرد: واکسیناسیون اساتید و دانشجویان در خوزستان تقریباً کامل است و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانشگاه‌ها، مدارس و حوزه‌های علمیه در استان به صورت حضوری فعال خواهند بود.

خلیلیان افزود: با توجه به اینکه ممکن است کودکان زیاد به پروتکل‌های بهداشتی توجه نکنند، اولیا و مربیان باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار دهند. آزمون‌های استخدامی نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شوند.

استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه به سمت نوروز می‌رویم ضرورت دارد ضمن حمایت از اصناف نیز پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف رعایت شود تا جامعه‌ای ایمن از نظر این بیماری داشته باشیم.

منبع : مهر