کونته: به لوکاکو علاقه زیادی دارم، اما او بازیکن چلسی است

کونته: به لوکاکو علاقه زیادی دارم، اما او بازیکن چلسی است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته پس از پیروزی دشوار یک بر صفر تاتنهام مقابل واتفورد اظهار داشت: واتفورد نظم دفاعی خوبی داشت و بازی دشواری مقابل این تیم پشت سر گذاشتیم. با این حال مالکیت توپ و میدان در اختیار ما بود و فرصت‌های گلزنی زیادی ایجاد کردیم، اما پاس‌های آخر را از دست دادیم. اگر در چنین دیدارهایی زود به گل برسید، حریف مجبور است شیوه بازی خود را تغییر دهد و فضا پیدا می‌کنید. 

وی با اشاره به فشردگی مسابقات لیگ جزیره در هفته‌های گذشته تصریح کرد: ما پنجمین بازی خود را ظرف 13 بازی پشت سر می‌گذاشتیم و تعویض‌هایی انجام دادیم. فردا (یکشنبه) می‌توانیم استراحت کنیم و آماده بازی دشوار دیگری مقابل چلسی شویم. جشن گرفتن نخستین روز سال با پیروزی اتفاق خوبی محسوب می‌شود. هواداران از ابتدا تا پایان، ما را به جلو هُل دادند و شایسته این پیروزی بودند.

سرمربی تاتنهام با بیان اینکه بازیکنان تیمش در استفاده از فضاها عملکرد بسیار خوبی دارند، گفت: تلاش کردیم بازی را کنترل کنیم، توازن خود را در سراسر بازی نگه داریم و صبرمان را از دست ندهیم. چون اگر در چنین دیدارهایی فقط حمله کنید، ممکن است بازی را روی یک ضدحمله حریف از دست بدهید.

کونته در مورد اظهارات روملو لوکاکو و در پاسخ به پرسشی درباره احتمال انتقال شاگرد پیشین خود در اینتر به سپیدپوشان شمال لندن خاطرنشان کرد: ما باید درباره خریدهای جدید بحث کنیم. من علاقه زیادی به لوکاکو دارم، اما او اکنون بازیکن چلسی است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم