کونگ‌فوکاران برتر استان سمنان معرفی شدند

کونگ‌فوکاران برتر استان سمنان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان سمنان، مسابقات کونگ‌فو قهرمانی استان سمنان با حضور ۵۰ ورزشکار از شهرهای مختلف استان روز جمعه هشتم بهمن ماه در دامغان برگزار شد.

مسابقات مبارزه نیمه آزاد در رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد که در هر بخش ۱۰ ورزشکار در وزن‌های مختلف حضور داشتند. دانیال دادرس در وزن منفی ۵۴ کیلوگرم، هانی محمدزاده در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم، سید مهدی شنایی در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم، محمد متولی در وزن منفی ۷۳ کیلوگرم، علیرضا عبدالشاه در وزن منفی ۸۳ کیلوگرم، فرشاد امیری در وزن منفی ۹۳ کیلوگرم و عرفان یاد آفرین در وزن منفی ۱۰۳ کیلوگرم به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

علیرضا عمادی در وزن منفی ۵۱ کیلوگرم، حسین قاضی در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم، ابوالفضل اکبری در وزن منفی ۵۹ کیلوگرم، علیرضا شریعتی فرد در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم، امیرحسین قربانی در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم، ابوالفضل عوض آبادی در وزن منفی ۷۳ کیلوگرم، علی واو سری در وزن منفی ۷۸ کیلوگرم، محمدمهدی قربانی در وزن منفی ۸۴ کیلوگرم و محمدسعید آقا محمدی در وزن منفی ۱۱۵ کیلوگرم در رده سنی جوانان به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

تیم سمنان در بخش تیمی جوانان مقام نخست را کسب کرد و دامغان و شاهرود به ترتیب دوم و سوم شدند همچنین در بخش تیمی بزرگسالان نیز تیم‌های سمنان، شاهرود و دامغان، به ترتیب اول تا سوم شدند نفرات اول هر وزن در رده سنی بزرگسالان، جهت شرکت در مسابقات کشوری به عنوان نماینده استان سمنان، ۱۳ الی ۱۵ بهمن ماه در شهر رشت به رقابت با حریفان خود می‌پردازند.

منبع : مهر