کوهیان: ذوب‌آهن همه بازیکنانش را داشته باشد متفاوت عمل می‌کند

کوهیان: ذوب‌آهن همه بازیکنانش را داشته باشد متفاوت عمل می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نخست مرحله فینال رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور شامگاه دوشنبه در تالار بسکتبال آزادی برگزار شد که طی آن تیم شهرداری گرگان با نتیجه ٧٢ بر ٦٤ حریف اصفهانی اش را شکست داد.

فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن در مورد این دیدار و باختی که شاگردانش متحمل شدند، گفت: شهرداری گرگان تیم خیلی خوبی است به خصوص که ترکیب کاملی از بازیکنان توانا و کادر فنی با تجربه را در اختیار دارد. از حیث حمایت مسئولان و تماشاگران هم کمبودی ندارد. در این بازی ها گرگانی ها خیلی خوب کار کردند در حالیکه ما با مشکلاتی مواجه شدیم که به واسطه آن نتوانستیم طبق برنامه پیش برویم.

وی به سجاد مشایخی و شرایط تاثیرگذار این بازیکن در ترکیب ذوب آهن اشاره کرد و ادامه داد: سجاد از بازیکنان کلیدی و تعیین کننده است که به خاطر آسیب دیدگی در دیدارهای دوم و سوم مرحله نیمه نهایی نتوانستیم او را در اختیار داشته باشیم. در این بازی هم سجاد مشایخی را به طور کامل در ترکیب نداشتیم. همین مسئله روی عملکرد تیم تاثیرگذار بود.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان به جریان بازی اشاره و تاکید کرد: با این حال در نیمه اول رقابت خوب و همپایی با شهرداری گرگان داشتیم، در کوارتر سوم اما ریتم بازی به هم خورد، حملاتی که در این کوارتر داشتیم منجر به امتیاز نشد، گرگانی ها هم از این فرصت خیلی خوب استفاده کردند. همین باعث شد که اختلاف امتیاز در این کوارتر خیلی بیشتر شود.

وی به تاثیرگذاری «پری پتی» در ترکیب تیم شهرداری گرگان اشاره کرد و گفت: پری پتی بازیکن خیلی توانایی است. در جریان دیدار اول فینال در مهار این بازیکن ناموفق بودیم. مجموعه این عوامل دست به دست هم داد تا نتیجه این دیدار را واگذار کنیم.

کوهیان با یادآوری اینکه دیدار دوم مرحله فینال شامگاه سه شنبه برگزار می شود در مورد سجاد مشایخی و اینکه شرایط این بازیکن برای این بازی به چه صورت خواهد بود، تصریح کرد: در دیدار اول که برای نظم آوران سیرجان داشتیم عضله همسترینگ سجاد دچار آسیب دیدگی شد. در مورد وضعیت او هم منتظر تشخیص و تصمیم قطعی پزشک هستیم. برای دیدار اول نتوانستیم این بازیکن را کامل داشته باشیم چون شرایطش را نداشت. برای دیدارهای بعدی هم هنوز وضعیت او مشخص نیست.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان تاکید کرد: اگر سجاد مشایخی به ترکیب تیم ملحق شود و بتوانیم همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم قطعا عمکلرد متفاوتی در دیدار دوم و دیدارهای بعد از آن خواهیم داشت. در هر صورت با ریکاوری برای دیدار فردا آماده می شویم.

منبع : مهر