کیوانی: رسانه‌ای شدن تنیس روی میز بانوان باعث حمایت مالی بیشتر می‌شود/ دغدغه شناسایی استعدادها را داریم

کیوانی: رسانه‌ای شدن تنیس روی میز بانوان باعث حمایت مالی بیشتر می‌شود/ دغدغه شناسایی استعدادها را داریم

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش، فاطمه کیوانی نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز در گفت‌وگو با برنامه «باشگاه بانوان» در خصوص حریفان و عملکرد بانوان ملی‌پوش ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: برد شیرین شهسواری را تبریک می‌گویم. البته ما به مدال طلا فکر می‌کردیم. نفر هفدهم رنکینگ جهان از تیم ترکیه حضور ندارد و این موضوع کار ما را راحت تر می‌کند. شرایط مهیا است که بچه‌ها بهترین نتایج را کسب کنند.

وی عنوان کرد: البته با این بردها نباید مغرور شد و باید خودمان را برای بازی‌های آسیایی آماده کنیم که کشورهای جنوب شرق آسیا حرف بسیاری دارند.

نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز در مورد لیگ برتر گفت: لیگ تنیس روی میز از نیمه دوم سال لیگ شروع می‌شود. امیدوارم عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم. در بخش آقایان مسابقات باشگاه‌های در آسیا داریم و امیدوارم در بخش بانوان نیز این مسابقات راه‌اندازی شود.

کیوانی خاطرنشان کرد: رسانه‌ای شدن تنیس روی میز بانوان باعث حمایت مالی بیشتر می‌شود. تفاوت زیادی بین قراردادهای بانوان و آقایان وجود داشته و برابری جنسیتی وجود ندارد. البته در همه دنیا اینگونه است. اسپانسر دوست دارد دیده شود، ولی در بخش بانوان حتی تماشاچی هم وجود ندارد و همین موضوع خطر و تهدید بزرگی است و باید تغییراتی در این زمینه حاصل شود.

وی در پایان درباره شنیده نشدن نام جدید بعد از ندا شهسواری گفت: یکی از دغدغه‌های من در بخش استعدادیابی است. باید خانواده‌ها شناسایی شوند. رشته تنیس روی میز بسیار هزینه‌بر است و خانواده‌ها باید سرمایه‌گذاری کنند. وقتی به رده‌های سنی بالاتر می‌رسند، اسپانسر ترجیح می‌دهد در بخش مردان سرمایه‌گذاری کند که بیشتر دیده می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم