گران شدن بلیت سینما با معرفی سه فیلم اکران نوروزی

گران شدن بلیت سینما با معرفی سه فیلم اکران نوروزی

پس از چند هفته تشکیل جلسه در شورای صنفی نمایش و در فاصله چند روز مانده تا شروع سال جدید، باز هم تکلیف فیلم‌های اکران نوروزی کامل مشخص نشد و فعلا ضمن گران شدن بلیت، فقط سه فیلم معرفی شده‌اند.

به گزارش ایسنا، در حالی که قرار بود چند هفته قبل اسامی فیلم‌های اکران نوروزی مشخص شود، اما با توجه به شرایط خاص سینما در دوران پاندمی کرونا، مهلت درنظر گرفته شده برای صاحبان فیلم‌های تمدید شد تا شاید تهیه‌کننده‌های بیشتری با فیلم‌های مخاطب پسند راغب به اکران فیلم خود در سال جدید شوند.

براین اساس در جلسه روز ۲۴ اسفند شورای صنفی نمایش سه فیلم «خون شد» مسعود کیمیای، «لاله» اسدالله نیک‌نژاد و «تک خال» به تهیه‌کنندگی حسین فرحبخش از چهارشنبه، ۲۷ اسفندماه اکران می‌شوند.

مرتضی شایسته – دبیر شورای صنفی نمایش – همچنین گفت: از رییس سازمان سینمایی درخواست کردیم که به جای سه فیلم، برای نوروز پنج فیلم اکران شود که با مواقت ایشان فردا ۲۵ اسفند، دو فیلم دیگر هم معرفی می‌شوند.

او که قبلا گفته بود در صدد هستند یک فیلم کودک هم در سبد اکران نوروز باشد، افزود: احتمالا یکی از این فیلم‌ها کمدی است و یکی هم کودک.

شایسته همچنین درباره قیمت بلیت سینما‌ها با تاکید براینکه افزایش قیمت زیاد نیست و بر استقبال مخاطب هم تاثیری ندارد، گفت: آنچه را درخواست و مصوب کرده بودیم با موافقت رییس سازمان سینمایی همراه بوده و از این پس بلیت سینما‌های درجه یک ۲۰ هزار تومان، سینما‌های ممتاز ۲۵ هزارتومان و سینما‌های مدرن ۳۰ هزار تومان خواهد بود.