گزارش فیبا از تیم ملی بسکتبال بانوان/ تیم ایران بسکتبال را می‌فهمد اما بدشانس است!

گزارش فیبا از تیم ملی بسکتبال بانوان/ تیم ایران بسکتبال را می‌فهمد اما بدشانس است!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی بسکتبال بانوان ایران در سومین بازی خود در مسابقات سطح «ب» کاپ آسیا 2021، شب گذشته به مصاف اندونزی رفت و با نتیجه 76 بر 68 شکست خورد. سایت فدراسیون جهانی بسکتبال، فیبا در گزارش کوتاهی درباره تیم ملی ایران و قدرت این تیم در بین سایر حریفان نوشته است: انتخاب بین ایران و سوریه سخت است. برخی از مردم ممکن است با بالا انداختن ابروهای خود، ایران را انتخاب نکنند به ویژه به این دلیل که سوریه قبلاً آنها را شکست داده است. اما حالا ایران این شانس را دارد که انتقام بگیرد و در آخرین بازی خود، اولین برد مسابقات را کسب کند.

سایت فیبا ادامه داد: ایران در حقیقت بدشانس است، چون با کسب هر نتیجه‌ای در بازی فردا (جمعه) باید امان را ترک کنند و فقط حسرت اتفاقاتی که ممکن بیفتد را بخورد. تیم ملی ایران در بازی نخست خود مقابل لبنان، می‌توانست برنده این بازی خیلی نزدیک باشد.

سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در پایان نوشت: شکی نیست که تیم ملی ایران، بسکتبال را می‌فهمد، ولی سبک بازی آنها بیشتر شبیه بسکتبال 3×3 است، چون بازیکنان ایرانی، سرعت زیادی در حرکات پیرامونی و حمله دارند. به طور کلی موارد زیادی برای ساختن و کار برای آینده وجود دارد. دیدن بازگشت تیم زنان ایران به بازی‌های جهانی بسیار عالی خواهد بود.

تیم ملی کشورمان پس از یک روز استراحت جمعه ۲۱ آبان ماه از ساعت ۱۴:۳۰ (به وقت تهران) برای کسب یکی از جایگاه‌های پنجم یا ششم مسابقات سطح «ب» کاپ آسیا به مصاف تیم سوریه خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم