گزینه اخراج همچنان پیش روی دروازه بان جنجالی پرسپولیس

گزینه اخراج همچنان پیش روی دروازه بان جنجالی پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران امروز آخرین جلسه تمرینی خود قبل از دیدار با تیم هوادار را در هوای مطبوع و بهاری ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

* پیش از آغاز تمرین، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای بازیکنان به صحبت پرداخت و تمرین با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد.

* در بخش بعدی تمرین، بازی در قالب سه گروه انجام شد و در ادامه، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت. تمرین امروز یک ساعت به طول انجامید.

* وحید امیری به دلیل مصدومیتی که از اردوی تیم ملی به همراه داشت، از ناحیه کمر احساس درد می‌کند و کماکان در تمرینات گروهی حضور ندارد و زیر نظر کادر پزشکی، برنامه‌های اختصاصی خود را انجام می‌دهد.

* سایر بازیکنان بدون مشکل در تمام مراحل تمرین در اختیار کادر فنی بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس در حالی وحید امیری را تنها غایب این تیم در تمرین امروز معرفی کرد که در عکس‌های منتشر شده از جلسه تمرینی امروز همچنان خبری از حامد لک برای در جمع سرخپوشان نیست تا اینگونه خبر ادامه اخراج او از تمرینات صحت پیدا کند.

گفتنی است، دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس با هوادار تهران از ساعت ۲۰:۴۵ فردا دوشنبه در ورزشگاه پاس قوامین تهران آغاز خواهد شد.

منبع : مهر