گسترش همکاری پلیس و مترو در جهت امنیت بیشتر شهر زیرزمینی

گسترش همکاری پلیس و مترو در جهت امنیت بیشتر شهر زیرزمینی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در اولین نشست هم اندیشی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با مسئولین و مدیران شهری حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آماده‌باش کامل مأموران پلیس در راستای تأمین امنیت شهروندان در مترو خبر داد و گفت: بنای ما با تیم جدید همراهی صد درصدی است و از روزی که آمده ام پلیس مترو یکی از موضوعاتی بود که پیگیری کردم.

وی تصریح کرد: با اشاره به اینکه امنیت مترو برای من دغدغه است خاطرنشان کرد: شخصاً پیگیر موضوعات مترو هستم و همیشه گزارشات و عملکردها را رصد می‌کنم و می‌خواهم سرهنگ سعیدعطاالهی با توجه به توانمندی و هنری که دارند پیگیر باشند تا ساختار پلیس در این ناوگان به خوبی شکل گیرد.

رحیمی افزود: هم افزایی و همکاری بیش از پیش پلیس و شهرداری می‌تواند زمینه ارتقا، ثبات و پایداری امنیت و آرامش را به همراه داشته باشد چرا که امنیت از اطراف ایستگاه‌ها تا داخل آن باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: همان طور که همکاران شما در بخش‌های مختلف برای آسایش رفت و آمد شهروندان تلاش می‌کنند نیروهای پلیس نیز برای ایجاد امنیت در کنارشان قرار دارند. انشا الله این همراهی استمرا ربیشتری پیدا کند.

منبع : مهر