گفتگوی رئیس فدراسیون اتومبیلرانی ایران با رئیس فدراسیون جهانی

گفتگوی رئیس فدراسیون اتومبیلرانی ایران با رئیس فدراسیون جهانی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران تلفنی با محمد بن سلیم رئیس اماراتی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) گفتگو کرد.

ناظمی در این گفتگو به تشریح مسائل پیش روی فدراسیون ایران پرداخت و خواستار حمایت فدراسیون جهانی از برنامه‌های فدراسیون ایران و اعطای «گرنت» های مربوط به توسعه و آموزش اتومبیلرانی در ایران و همینطور استفاده قهرمانان و مربیان از فرصت‌های آموزشی و تحقیقی و تحصیلی در فدراسیون جهانی شد.

بن سلیم در این گفتگو ایران را کشوری دوست و برادر خواند و اعلام کرد به مسائل مربوط به اتومبیلرانی ایران توجه دارد و حق ایران است که از کمک‌های فدراسیون جهانی در بخش‌های مرتبط برخوردار باشد.

رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی در مورد تاثیر مسائل سیاسی بر اقدامات پیش رو، خاطر نشان کرد: من ارتباط خوبی با ناظمی رییس فدراسیون ایران دارم و از توانمندی وی آگاه هستم. اینجا بحث ورزش مطرح است و وضعیت فدراسیون ایران نیز در منطقه منا (خاورمیانه و شمال آفریقا) برای ما اهمیت دارد.

وی تاکید کرد: در روزهای آینده نیز مسئولان فدراسیون جهانی به بررسی مسائل کمک هزینه‌های آموزشی و توسعه‌ای مربوط به ایران خواهند پرداخت و مشکلی از این جهت نداریم. از فدراسیون ایران حمایت خواهیم کرد و هیچ محدودیتی برای رشد این رشته در ایران وجود نخواهد داشت.

در ادامه ناظمی از رئیس فدراسیون جهانی برای حضور در ایران دعوت کرد که بن سلیم در پایان اعلام کرد: من در فدراسیون جهانی برنامه‌ای بسیار فشرده دارم اما امیدوارم با دعوت ناظمی در آینده بار دیگر به کشور ایران سفری داشته باشم.

منبع : مهر