گنج‌خانلو: از کسب اولین مدال در رشته المپیکی «اومنیوم» خوشحالم

گنج‌خانلو: از کسب اولین مدال در رشته المپیکی «اومنیوم» خوشحالم

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا از روز ۲۸ خردادماه به میزبانی دهلی نو در هند در جریان است و تیم ملی کشورمان تاکنون صاحب ۵ مدال از جمله سه مدال (دو طلا و یک نقره) در بخش پاراسایکلینگ و دو برنز توسط لیلا حیدری و محمد گنج خانلو شده است.

گنج خانلو رکابزن ملی پوش کشورمان پس از کسب این مدال ارزشمند که برای اولین بار در این ماده بدست آمده، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: خدا را شاکرم که توانستم مدال خوبی را در یک رشته المپیکی بدست بیاورم. مسابقه اومنیوم یک مسابقه المپیکی و بسیار سخت است که سالهای متمادی بود که به دلایل مختلف از جمله نبود تجهیزات مناسب، پیست چوبی و دوچرخه خوب و … ایرانی‌ها از جمله خودم از گرفتن مدال در این رشته ناکام بودیم.

وی پیرامون سطح رقبا هم افزود: اگر به سطح مسابقات و استارت لیست نگاه کنیم خودش گویای همه چیز خواهد بود. تمامی رکابزنان حاضر در مسابقات از بهترین‌های آسیا هستند و همه برای کسب مدال و رتبه آمده اند. خیلی خوشحالم که توانستم در این رشته المپیکی مدال کسب کنم.

رکابزن ملی پوش ایران خاطرنشان کرد: باید از همه کسانی که در این مسیر و در این مدت برای رسیدن به این جایگاه برای من زحمت کشیدند تشکر کنم. از فدراسیون دوچرخه سواری، مربیان و همه کادر فنی هم تشکر می‌کنم چرا که در کنار تلاش خودم تلاش تمامی این عوامل نتیجه اش کسب این مدال با ارزش شده است.

وی به حضورش در تیم باشگاهی سپاهان هم اشاره کرد و گفت: باید از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان هم تشکر کنم. در این چند سال گذشته این باشگاه حمایت خوبی از رکابزنان در مسابقات مختلف لیگ و باشگاهی داشته است. این باشگاه برای همین مسابقات هم دوچرخه بسیار خوبی را در اختیار من قرار داد که در مسیر تمرین و مسابقه تیم ملی به من کمک زیادی کرد.

گنج خانلو ادامه داد: در این مدت با حسین عسگری رکابزن شایسته کشورمان تمرین کرده ام. می‌توانم بگویم کمک‌ها و تجربیات وی توانست به من در طی کردن مسیر موفقیت و اینکه به وضعیت ایده آلی برای حضور در مسابقات آسیایی برسم کمک کند. رکابزن ملی پوش کشورمان در پایان گفت: اگر به تجهیزات دوچرخه سواری رسیدگی شود قطعاً در آینده پیشرفت ما بیشتر و رو به جلو خواهد بود.

منبع : مهر