گواردیولا: دوست دارم هدایت تیمی را در جام جهانی برعهده داشته باشم

گواردیولا: دوست دارم هدایت تیمی را در جام جهانی برعهده داشته باشم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا که پس از حضوری موفق در تیم‌های بارسلونا و بایرن مونیخ، حالا در منچسترسیتی هم روزهای خوبی را سپری می‌کند، می‌گوید وقتی از این تیم انگلیسی جدا شود، تمایل دارد هدایت تیمی را در رده ملی برعهده بگیرد. این مربی 53 ساله که از سال 2016 هدایت منچسترسیتی را برعهده دارد و تا سال 2023 هم تحت‌قرارداد این باشگاه است، تاکنون 10 جام مختلف برای این تیم به ارمغان آورده است که از آن جمله می‌توان به سه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس اشاره کرد.

گواردیولای ۵۰ ساله در تازه‌ترین اظهارنظرش گفت: عاشق مربیگری در رده ملی هستم. همیشه گفته‌ام که وقتی کارم در منچسترسیتی تمام شود، دوست دارم هدایت تیمی را در جام جهانی برعهده داشته باشم اما یافتن چنین تیمی آسان نیست. در حال حاضر پست‌های خالی زیادی در رده ملی وجود ندارد. دوست دارم در رده ملی مربیگری کنم اما اگر این اتفاق نیفتد، در رده باشگاهی به مربیگری ادامه خواهم داد و مشکلی از این بابت ندارم.

وی افزود: در انگلیس اما تنها مربی منچسترسیتی خواهم بود. اگر روزی هم جدا شوم هم وقتی آنها بخواهند به من‌سیتی باز خواهم گشت. در انگلیس به غیر از منچسترسیتی هدایت تیمی دیگر را برعهده نخواهم گرفت.  

انتهای پیام/

منبع : تسنیم