گیلانی: می‌خواهیم با مقام دوم به ایران برگردیم/ به دنبال حل مشکل غذا هستیم

گیلانی: می‌خواهیم با مقام دوم به ایران برگردیم/ به دنبال حل مشکل غذا هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آزاده گیلانی بعد از دیدار تیم هندبال جوانان دختران مقابل هند اظهار داشت: این دوره از بازی‌‌ها در سطح بالایی برگزار می‌شود و همه تیم‌ها برای قهرمانی آمدند. وقتی که وارد شدیم در بازی اول با میزبان بازی کردیم و متاسفانه نتوانستیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم، چون حریف هم از شرایط میزبانی برخوردار بود و هم اینکه بچه‌ها خیلی برای یک بازی برون مرزی به آمادگی لازم نرسیده بودند و بیشتر به عنوان بازی تدارکاتی نگاه کردیم.

وی اشاره کرد: امروز نیز با هند بازی کردیم و که تیم یکدست و خوبی بود و ازبکستان را شکست داده بود. هم‌نفس بودیم که در این بازی نتیجه بگیریم و این اتفاق رقم خورد. کادر فنی خیلی زحمت کشید و تمرینات و جلسات خوبی داشتیم و امیدواریم نتایج خوب‌مان ادامه داشته باشد تا بتوانیم 100 درصد با مقام دوم به ایران برگردیم.

سرپرست تیم هندبال جوانان دختران، درباره بازی بعدی با تایلند خاطرنشان کرد: هیچ تیمی اینجا فقط شرکت‌کننده نیست و با توجه به اینکه قرار است برای تیم‌های اول و دوم تسهیلاتی قرار بگیرد، همه تیم‌ها با هدف آمده‌اند و هزینه کرد‌ه‌اند. امیدوارم تایلند‌ را هم شکست و مسیر‌مان را ادامه دهیم.

گیلانی درباره انتقاداتی که نسبت به کیفیت غذا و ماسک نزدن برخی از عوامل مسابقات و عدم وجود توپ به اندازه کافی وجود داشت، یادآور شد: سعی می‌کنیم که تیم کمتر دچار حاشیه شود. بابت غذا مشکلاتی داریم، ذائقه ایرانی‌ها با غذا‌هایی که اینجا وجود دارد خیلی هم‌خوانی ندارد ولی در تلاشیم اگر لازم باشد غذا بچه‌ها را هم خودمان تامین کنیم. درباره تست PCR نیز باید بگویم که ما یک روز در میان تست گرفته می‌شود ولی آنهایی که به عنوان داوطلب به ما اضافه می‌شوند خیلی پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند و چند بار نیز تذکر دادم و امیدوارم این مشکل برطرف شود و کرونا دامن‌گیر تیم ما نشود.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم