یکی از دلالان محروم فوتبال ایران در باشگاه تراکتور فعالیت می‌کند

یکی از دلالان محروم فوتبال ایران در باشگاه تراکتور فعالیت می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد نصرتی روز جمعه در گفت و گویی با رسانه‌ها به اتفاقات و بحث‌های پیرامون واگذاری باشگاه تراکتور و تغییر مالکیت آن اشاره کرد و افزود: این باشگاه بزرگ را که هویت مردم آذربایجان و منطقه به آن گره خورده، به حال و روزی در آورده‌اند که نمی‌شود در مورد آن صحبت کرد.

وی اضافه کرد: برخی افراد که آلوده پول فوتبال شده‌اند و تخصص، وفاداری و تعهد ندارند به باشگاه رخنه کرده‌اند و به مالک مشاوره غلط می‌دهند و من نمی دانم مالک باشگاه تا کی می‌خواهد از این افراد و مشاوره‌ها استفاده کند.

نصرتی گفت: تراکتور که زمانی مدعی بوده و دو دوره قهرمان جام حذفی شده، این روزها خوار و ذلیل شده و مثل معروف «به مرگ گرفته تا به تب راضی بشه» در مورد این روزهای تیم مصداق است.

وی اضافه کرد: ماشین سازی نیز پیشتر با همین رویه به لیگ دسته یک سقوط کرد و الان در انتهای جدول لیگ یک قرار گرفته و مسئولان استانی و حتی کشوری باید ورود کنند و از تکرار سرنوشت تیم‌هایی مثل پاس، راه آهن و یا ماشین سازی برای تراکتور جلوگیری کنند.

بازیکن تراکتور در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ گفت: اگر مالک نمی‌تواند تیم را اداره کند، باید به صراحت اعلام کند و مسئولان استان باید ورود کنند و جلوی این همه بی ثباتی و تغییر را که به نظرم باید در کتاب گینس ثبت شود، بگیرند.

نصرتی به دلالی در تیم تراکتور و انتخاب حتی مدیران این تیم از سوی دلالان نیز اشاره کرد و گفت: یکی از دلالانی که از سوی فدراسیون فوتبال محروم شده، در حال حاضر در این باشگاه فعالیت می‌کند و شصت هفتاد درصد کارها را انجام می‌دهد و اجازه استفاده از پیشکسوتان تراکتور را در باشگاه نمی‌دهد، چون می‌داند با این کار، دستش از تیم قطع خواهد شد.

وی از نهادهای نظارتی خواست تا در این موضوع ورود و بررسی کنند هزینه‌هایی که در تراکتور می‌شود چگونه و کجا و از چه طریقی صورت می‌گیرد.

منبع : مهر