یک فوتی و یک مصدوم در پی انفجار خودروی 207 در مغازه مکانیکی + تصاویر

یک فوتی و یک مصدوم در پی انفجار خودروی 207 در مغازه مکانیکی + تصاویر

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سید جلال ملکی در ارتباط با وقوع یک حادثه در تهران اظهار کرد: در ساعت ۱۳:۴۵ امروز مورد یک انفجار در یک مغازه مکانیکی واقع در خیابان یوسف‌آباد، خیابان جهان‌آرا به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اطلاع داده شد که دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: بر اساس مشاهدات نیروهای آتش‌نشانی، این ساختمان دو طبقه بوده که یک مغازه به مساحت حدود  12 متر با کاربری مکانیکی زیر آن قرار داشته و یک دستگاه خودرو 207 نیز در آنجا بوده است.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اشاره به حضور دو نفر مرد در داخل مغازه، افزود: در پی این حادثه خودروی 207 منفجر و در ادامه نیز شلعه‌ور شده و تمام مغازه دچار آتش‌سوزی می‌شود.

وی تصریح کرد: در پی این حادثه شعله‌های آتش به بخشی از نمای ساختمان سرایت کرده و در ادامه با حضور به‌موقع نیروهای آتش‌نشان از سرایت به طبقات بالایی جلوگیری کردند. همچنین از دو فردی که در داخل مغازه بودند یک نفر دچار سوختگی شدید و یک نفر هم در این حادثه جان خود را از دست داد.

ملکی گفت: در ادامه نیروهای آتش‌نشان، آتش را مهار و خاموش کرده و مصدوم تحویل اورژانس داده شد و محل به کارشناسان جهت بررسی بیشتر واگذار شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم