۱۰۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شدند/ فوت ۲ نفر

۱۰۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شدند/ فوت ۲ نفر

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از روز گذشته پنجشنبه ۱۸ آذر ماه تا امروز ۱۹ آذر ماه ۱۰۳ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است که از این تعداد ۸۲ نفر در مراکز درمانی بستری شده است.

در حال حاضر نیز ۴۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که ۱۰۱ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته‌اند.

همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر نیز ۱۱۰ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

کل موارد فوت شده ناشی از کرونا اعم از فوت قطعی و مشکوک به این بیماری طی ۲۴ ساعت اخیر ۲ نفر بوده است.

همچنین طبق اعلام این نهاد از ابتدای پاندمی کرونا تا کنون یک میلیون و ۲۶۱ هزار و ۹۱ بیمار قطعی و مشکوک کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کردند که از این تعداد ۴۲۷ هزار و ۴۰۴ نفر بیمار قطعی مبتلا به کرونا بوده‌اند.

از ابتدای آغاز این پاندمی ۱۷ هزار و ۱۳۰ بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست دادند و ۱۲۴ هزار و ۷۸۵ نفر بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

منبع : مهر