۲۳ نفر از عاملان نزاع‌های طایفه‌ای در آبادان دستگیر شدند

۲۳ نفر از عاملان نزاع‌های طایفه‌ای در آبادان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کیومرث کشوری با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال وقوع ۲ فقره نزاع طایفه‌ای در مناطق ذوالفقاری و ابوشانک در شهرستان آبادان که منجر به وقوع چند فقره تیراندازی شده بود، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس‌های انتظامی و تخصصی قرار گرفت.

وی با تاکید بر حضور به موقع پلیس در محلات مورد نزاع و کنترل اوضاع توسط یگان امداد همچنین کلانتری و پاسگاه محل افزود: بلافاصله تیم‌های تخصصی پلیس شهرستان آبادان با محوریت پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش مستمر ۲۳ نفر از عاملان اصلی هر دو نزاع را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و استفاده از توان رزمی یگان انتظامی در چند عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان سلاح‌های سرد و گرم غیرمجاز شامل کلت کمری، شکاری، قمه، شمشیر و سایر آلات به کاررفته در نزاع کشف و ضبط شد، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس علت نزاع‌های به وجود آمده را اختلافات قبلی عنوان کردند.

سرهنگ کشوری در ادامه آرامش شهروندان را خط قرمز پلیس دانسته و بر لزوم دخالت بزرگان در حل و فصل مشکلات عدیده طایفه‌ای تاکید کرد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده قضائی به دادسرا معرفی شدند.

منبع : مهر