۲۴۰ هزار کالای احتکاری خوراکی و بهداشتی در سمنان کشف شد

۲۴۰ هزار کالای احتکاری خوراکی و بهداشتی در سمنان کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی سمنان طی عملیات منسجم ۲۴۰ هزار انواع کالای خوراکی و بهداشتی واقع در انبار شهرک صنعتی سمنان کشف شد، ابراز داشت: این واحد فاقد مجوزهای لازم و مدارک مربوط در سامانه انبارها بوده است.

وی افزود: این کالاهای احتکاری شامل ۲۴۳ هزار و ۹۷۶ قلم روغن، شکر، انواع کنسرو، رب گوجه فرنگی و غیره و همچنین انواع مواد شوینده و بهداشتی است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه ارزش تقریبی این کالاها ۲۳ میلیارد ریال برآورد شده است، ابراز داشت: یک متهم در این راستا دستگیر و به مراجع قانونی ارجاع داده شد.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه مبارزه با احتکار و قاچاق کالا در اولویت‌های پلیس قرار دارد، اضافه کرد: این موارد طبقه مستضعف و ضعیف جامعه را تحت فشار قرار می‌دهد و در توزیع کالا و ثروت اختلال ایجاد می‌کند.

وی افزود: برای پیشگیری از این اتفاقات از هم استانی‌ها انتظار می‌رود به محض مشاهده موارد مشکوک حتماً مراتب را با ۱۱۰ در میان قرار دهند تا موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد.