۴۸ تن روغن خوراکی احتکار شده در خوزستان کشف شد

۴۸ تن روغن خوراکی احتکار شده در خوزستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، صادق جعفری چگنی درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای مقابله با فساد و با همکاری اطلاعات سپاه و دادسراهای عمومی و انقلاب شهرستان‌های اهواز، دزفول، باغملک، ایذه و آبادان در سه روز گذشته ۴۸ تن روغن خوراکی، ۱۰ تن ماکارونی و ۹ تن آرد که توسط افراد سودجو احتکار شده بود، کشف و ضبط شد.

وی با تاکید بر اهمیت نظارت بر حقوق عامه و توزیع متناسب کالاهای اساسی افزود: ۹ تن از این روغن‌ها در اهواز، ۱۴ تن در آبادان، ۱۰ تن در باغملک، هشت تن در ایذه و هفت تن در دزفول و همچنین ۱۰ تن ماکارونی در باغملک و ۹ تن آرد نیز در بهبهان کشف شده است و پرونده‌های آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

جعفری چگنی تاکید کرد: ضمن برخورد قانونی توسط مرجع ذی‌صلاح و تقاضای اشد مجازات برای متهمان، همه اقلام خوراکی کشف شده برای توزیع عادلانه در اختیار اداره صمت استان قرار گرفت.

وی گفت: مقابله با محتکران، گران‌فروشان و افرادی که سعی دارند با اقدامات غیرقانونی و اخلال در بازار، منافع نامشروع کسب کنند، ادامه دارد و دستگاه قضائی استان با این متخلفان و مسئولانی که با عدم انجام وظایف قانونی خود در این خصوص مرتکب ترک فعل شوند با اشد مجازات برخورد می‌کند.

منبع : مهر