۶۰۰۰ مکان ورزشی طی ایام کرونا در کشور تعطیل شد

۶۰۰۰ مکان ورزشی طی ایام کرونا در کشور تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید سجادی هزاوه ظهر جمعه در مراسم افتتاحیه مجتمع فرهنگی ورزشی خورشید شهرستان خمین با اشاره به تعطیلی اماکن ورزشی در دوران کرونا، اظهار کرد: امیدواریم اماکن ورزشی به زودی بازگشایی شوند اما باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مباحث آموزشی در دستورکار باشد به طوری که سالمندانی که از قسمت آب‌درمانی و هیدروتراپی استفاده می‌کنند نیازمند حمایت بیشتری هستند زیرا اگر در این فضا به بیماری کرونا مبتلا شوند برای سالن تبلیغ منفی است بنابراین باید این موضوع مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: حضور در بازگشایی و افتتاح مجموعه‌های ورزشی با اعتبارات مختلف یکی از وظایف مهم وزارت ورزش و جوانان است به طوری که برای افتتاح یک مجموعه با حدود ۸ میلیارد تومان در حاشیه برج میلاد ساخته شده بود حضور پیدا کردم و اگر مجموعه‌ای با یک میلیارد تومان هم آغاز به کار کرده باشد حضور پیدا می‌کنم و بخش خصوصی باید به کمک مردم بیاید.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی شهرستان خمین تصریح کرد: هزینه تعرفه‌های ورزشی باید به گونه‌ای باشد تا سرمایه‌گذار متضرر نشود به طوری که سرمایه‌گذاری قابل توجهی در این مجتمع شده و باید درآمدزایی داشته باشد.

سجادی ادامه داد: امیدواریم با حمایت هر چه زودتر به نقطه ۱۰۰ برسد و این پروژه زیان‌ده نباشد و سایر افراد نیز ترغیب شوند تا فعالیت کنند و سالن‌های توپی، غیرتوپی، تخصصی بدنسازی، سوارکاری و غیره ساخته شود و با توجه به اینکه امکانات و منابع دولتی محدود است باید با بخش خصوصی مشارکت بیشتری شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: شیوع بیماری کرونا آسیب‌های بسیاری وارد کرد به طوری که ۶ هزار مکان ورزشی تعطیل شد و لطمه سنگینی به بدنه اماکن ورزشی وارد شد و امیدواریم این بیماری به زودی ریشه‌کن شود.

منبع : مهر